Toon posts:

Internet sharen en elkaars games kunnen joinen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb dus succesvol een gamenetwerk van 2 pc's. Internet heb ik geshared met winroute pro.

Alleen is het nu niet mogelijk om games van elkaar te joinen. Dit komt doordat je hetzelfde ip adres hebt naar mijn mening.

Maar het is wel eens gelukt om een game van elkaar te joinen, als een ander op inet een game maakt. Dan kun je wel beide joinen :?

Maar is er een oplossing voor zodat je games van elkaar kunt joinen :? Hoe zit dit nou precies :?

Alvast bedankt

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

The Legend

*Plop*

Je hebt niet hetzelfde IP hoor, je netwerk IP is iets van 192.168.0.1, je andere comp. 192.168.0.2. Probeer het zo eens.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

en wat als je nou via ipx protocol games speeld? dan hoef je geen ip in tevullen geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 14:45 schreef The Legend het volgende:
Je hebt niet hetzelfde IP hoor, je netwerk IP is iets van 192.168.0.1, je andere comp. 192.168.0.2. Probeer het zo eens.
Ik bedoel hier niet de interne netwerk adressen. Ik krijg van m'n provider een dynamic ip toebedeeld. Intern zitten die pc's wel op hun eigen ip. Maar internet ziet maar 1 pc met het ip adres wat je van je provider krijgt.

Het probleem is dus dat daardoor je niet elkaars game kunt joinen op internet volgens mij. Als je afzonderlijk gaat spelen werkt het perfect. Maar zodra je elkaars games wilt joinen is de latency te hoog.

Dit komt dus volgens mij omdat internet maar 1 pc ziet. Ik speel dus op bn. En daar werkt dat dus niet. Als iemand wel weet hoe het werkende te krijgen is :?