Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloos netwerk uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 18:07
Ik zal even kort situatie schetsen bij ons thuis:

Kabelinternet (België) van Orange (100Mbps) -> Telenet wifi router
Goed wifi signaal overal in huis, echter willen we in onze stalling ook wifi hebben met hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam.
Dus ik wil eigenlijk 1 groot wifi netwerk.
Op de plaats waar de extender komt is er geen wifi signaal, wel zou ik een utp kabel willen trekken tussen de telenet router en de nieuwe extender. IS dit mogelijk?

Beste antwoord (via kokorico op 14-08-2017 08:51)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Geen extenders gebruiken, maar ik neem aan dat je een los Accesspoint bedoelt. Dat kan prima op die kabel vanaf de router :)

Zie ook: \[Ervaringen/discussie] Ubiquiti-apparatuur - Deel 2 dit b.v. Is echt top spul

[ Voor 31% gewijzigd door WhizzCat op 14-08-2017 08:43 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Geen extenders gebruiken, maar ik neem aan dat je een los Accesspoint bedoelt. Dat kan prima op die kabel vanaf de router :)

Zie ook: \[Ervaringen/discussie] Ubiquiti-apparatuur - Deel 2 dit b.v. Is echt top spul

[ Voor 31% gewijzigd door WhizzCat op 14-08-2017 08:43 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 18:07
ok bedankt voor je antwoord. Ik zag de bomen door het bos niet meer :) Wel toestel zou je aanraden?

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 21:03
Een UAP AC Lite is al prima. Liever meerdere AP's dan 1 "krachtpatser(indien nodig). Je kunt het zendvermogen zover opkrikken als je wilt, je clients gaan niet harder terugvragen.

Ik heb hier meerdere UniFi AP's hangen(allemaal AC) en ook de Lite levert meer dan de maximale 150Mbit van mijn internetverbinding(in de UniFi app kun je lokaal de snelheid naar de controller meten en dan gaat het over de 250Mbit heen).