Werkt Moerstaal nu helemaal niet meer ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zanco1964
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-04 13:47
Hoi,

Alweer geruime tijd krijg ik in Gmail de melding dat de pop box van moerstaal niet geopend kan worden.

Het serveradres is ook niet meer te pingen.

Ik kan geen nieuws over een eventuele beëindiging terugvinden, alleen het woonhuis adres waar moerstaal.nl (en de overige domeinnamen) geregistreerd staan staat al weer meerdere jaren te koop.

Mijn moerstaal adres ( eindigend op @binik.nl ) gebruik ik alleen voor Yahoo en dergelijke nieuwgroep abonnementen, dus daar zou ik dan een ander adres op moeten gaan geven.

Ik heb 1 keer een twitter bericht gestuurd met de vraag of de servers nog werken maar geen reactie gehad.

Heeft iemand info hierover ?

Bedankt,

Ben
...

Beste antwoord (via zanco1964 op 16-08-2017 10:04)

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 07:15

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is geen topic voor AZ. Eens kijken of ze bij IH er wat mee willen kunnen :P AZ->IH

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 14-08-2017 08:43 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 07:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het klinkt als een goedkope poging om klanten binnen te hengelen. De database lijkt nog prima uit te lezen (alleen het synchroniseren gaat immers niet goed), en alle forwarders zijn dus prima terug te halen. Verwijzen naar 'onoplosbare' technische problemen en systemen van 15 jaar oud is een zwaktebod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 13:53
Ik heb al een paar weken precies hetzelfde. Ik kan zelf niet in de mailbox komen en mensen die mail sturen krijgen fout dat communicatie stopt na de greeting message.

Punt is dat ze ook totaal onbereikbaar zijn, hun Twitter was een jaar geleden actief. Telefoon hebben ze niet. Het pand waarop het bedrijf officieel gevestigd is staat te koop.

Door racnor2 aangedragen link bevestigt het een en ander. Ik heb een paar dagen gezocht naar feedback, meerdere keren getweet en geDMt en gemaild maar niks gevonden.

Jammer.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdM
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 23:27
Let bij Moerstaal ook even op je wachtwoorden. Onlangs ben ik er nog achter gekomen dat je wachtwoorden plain-text worden opgeslagen. Je kan het oude wachtwoord zo opvragen via de "Wachtwoord vergeten" functie.

Dit heb ik nog gemeld, maar hier hebben ze nooit op gereageerd. Volgens mij rond november 2016 ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zanco1964
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-04 13:47
Ieder bedankt voor de reacties. Ik ga bij Yahoo een ander emailadres doorgeven voor mijn "daily Digest"

Grtz,
Ben
Pagina: 1