Fordox schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:46:
Ik kijk de serie nu ook

In het begin kwam ik er wat lastig in en snapte ik niet wat de hype was. Tot de aflevering van de lovepotion, waar Rick & Morty hunzelf begroeven op het einde van de aflevering. Dat was echt een redelijke impact.
Trouwens, Rick & Morty heeft zo z'n comedische elementen, maar ik vind de wereld waar het zich afspeelt en het enorme 'wtf' gehalte het mooist. Echt continu grappig is het niet. Ben ik hier alleen in?
Hoeft ook niet constant grappig te zijn, maar komt wel constant met materie waar je over na denkt ( sommigen draaien er in door en zien overal symbolisme in)
Ken zat mensen die het niet grappig vinden juist omdat het heel erg confronterend is met hun persoonlijke waarden en normen. En of kunnen niet relativeren. Daarnaast is zowat elke aflevering wel op een bestaand concept gebasseerd betreft Popularie films/series e.d.
Misschien dat je niet elke referentie ziet, zelfs ik mis ze zo nu en dan. Hoe dan ook ik vind het leuker dan de SImpsons/Family Guy en Southpark. Southpark is vaak alleen interessant als met actuele Thema's speelt.
Simpsons is al sinds Seizoen 8 niet meer echt sterk, Family Guy heb ik altijd het idee dat de Grappen recycled worden in een ander jasje. Ook in de eerste 4 seizoenen had Family Guy veel meer interessante grappen die ook nog wel eens de grenzen op zocht, doen ze nu ook veel minder.
R&M is gewoon lekker hard en doet zijn ding en vermaak me er goed mee.
Veel zeggen dat MeeSeeks de Favoriete aflevering is, eerlijk gezegt is dat juist de aflevering wat de serie populair makat juist omdat het de meest Catchy aflevering is. Mijn favoriete aflevering is S2 met Ricks Car Battery. Plus de Auto AI '' Keep Summer Save''
Edit: Trouwens in de US op 7 Oktober is de Mulan Sauce voor 1 dag beschikbaar in de Mac. Had gehoopt dat het hier ook naartoe zou over waaien

Eens weer een reden om naar de McDonalds te gaan.
[
Voor 5% gewijzigd door
Psyonara op 04-10-2017 15:19
]