Video’s iDevice afspelen op een Samsung 4K tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 18:32
Ik heb op mijn iPhone 7 flink wat video’s gemaakt in HD en 4K. Als deze bestanden zijn in het m4v formaat en zijn dus niet zomaar af te spelen op een 4K tv. Ik heb al geprobeerd met een USB stick en dan zie je kort een plaatje van de video en je hoort het geluid maar beeld beweegt niet... hoe kan je nou innhemelsnaam die video’s afspelen op je tv. Dat moet toch gewoon kunnen zou je zeggen?!

Ik kom er niet uit in ieder geval...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vziw speelt m'n LG met WebOS het zonder gelazer af. o0
Je kan het altijd even converteren naar een ander formaat natuurlijk. Volgens mij (als ik het me goed herinner) kan je anders nog met VLC speler een streaming server opzetten, die kan eventueel transcoden. Vanaf je iPhone vreet dat wel ziekelijk wat accu. Vanaf PC met deze of soortgelijke software is wellicht handiger.

De resolutie maakt overigens weinig uit, het ligt aan wat de TV ondersteunt.

[ Voor 20% gewijzigd door WhatsappHack op 14-08-2017 00:50 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

cypress3d schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:31:
Ik heb op mijn iPhone 7 flink wat video’s gemaakt in HD en 4K. Als deze bestanden zijn in het m4v formaat en zijn dus niet zomaar af te spelen op een 4K tv.
Jawel. Jouw TV bugt gewoon. Die files zijn gewoon standaard H.264 video in een MPEG-4 container. De meeste tv's spelen dat zonder moeite af.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.