Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Ik zoek een vervanger voor mijn huidige telefoon (iPhone 5s).

Wat is je budget?
Tussen de 200,- en max. 300,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Maak best veel foto's met m'n telefoon, dus graag een goede camera.
-Goede bouwkwaliteit
-5 inch scherm of groter
-Bovengemiddelde accuduur
-Netflix en ING app moeten werken
-Ik gebruik T-Mobile dus band 20 is niet noodzakelijk (maar wel handig).
-Ik heb geen ervaring met flashen etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
-Maze Alpha (maar camera lijkt niet geweldig)
-Xiaomi Mi5s (lijkt me de beste optie)
-Lenovo P2 (maar camera schijnt behoorlijk slecht te zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door mirod op 13-08-2017 20:09 ]

• hwkinderman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-11 21:52
Motorola Moto Z-Play? Voelt aan alsof hij niet kapot te krijgen is, de camera is wel oké (beter dan de Lenovo P2) en de accuduur is bovengemiddeld (combinatie van grote batterij en de vlotte en vooral energiezuinige Snapdragon 625), NFC zit er ook op, dus betalingen via NFC worden ook ondersteund.

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 14:12
Past niet in je budget, maar ik heb sinds kort een Samsung 8+. Heeft een prachtige camera + 5 inch scherm. Accu is ook prima te doen, en geen oplader via gammele usb-c connector.

Misschien nog even wachten en dan tweede hands kijken? Snap dat de telefoon niet helemaal in je budget past, maar het is echt een prachtig ding! (gevoel/smaak blijft persoonlijk, maar de reviews zijn ook goed). Dus misschien je budget iets oprekken ? Zeker als je zoveel waarde hecht aan de camera. Anders misschien een Samsung S6 edge die heeft ook een goede camera. Die telefoon had ik hiervoor dus ik spreek uit persoonlijke ervaring.

[ Voor 26% gewijzigd door Operations op 13-08-2017 22:42 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5