Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
xiaomi Redmi Note 4X 32GB 4G Dual sim SIM FREE/UNLOCKED - Goud (Alleen in Engels)

ik heb een Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 4G
en nu wil ik deze gaan rooten maar dit nog nooit gedaan wie zou mijn kune helpen omgeving oss of wie zou mijn wile helpen om dit goed te doen ik kan de bootloder zelf wel onlocken maar rooten geen id welke ik moet paken of hoe ik het aan moet pakken ivm mijn dyslexie kan ik er ok niet ecjt makkelijk over lezen

zou iemamd me kune bijstaan in het rooten voor miui 9 straks er op te zeten
en supperuser dat is het hoofzakelijke

alvast bedankt

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:06:
xiaomi Redmi Note 4X 32GB 4G Dual sim SIM FREE/UNLOCKED - Goud (Alleen in Engels)

ik heb een Xiaomi Redmi Note 4X 32GB 4G
en nu wil ik deze gaan rooten maar dit nog nooit gedaan wie zou mijn kune helpen omgeving oss of wie zou mijn wile helpen om dit goed te doen ik kan de bootloder zelf wel onlocken maar rooten geen id welke ik moet paken of hoe ik het aan moet pakken ivm mijn dyslexie kan ik er ok niet ecjt makkelijk over lezen

zou iemamd me kune bijstaan in het rooten voor miui 9 straks er op te zeten
en supperuser dat is het hoofzakelijke

alvast bedankt
Het makkelijkst is om Magisk te gebruiken. Dit is een iets makkelijkere/gebruiksvriendelijke variant dan SuperSU. Heb je al een custom recovery? Misschien is het handig om op YouTube wat tutorials te kijken, dan weet je wat je kan verwachten!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi en welkom op GoT :W Dit soort vragen om hulp hoort thuis in ons Vraag & aanbod deel van de website en niet tussen de toestellen. Om die reden gaat dit topic op slot. Lees in de tussentijd even Het algemeen beleid. Daar staat in geschreven wat we verwachten op deze website van bezoekers

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.