Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beveiliging signaal range extender

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het signaal dat mijn 300mbs TP-link wireless range extender TL-WA830RE versterkt van een open onbeveiligd netwerk op de camping beveiligen, zodat anderen in de omgeving van onze caravan dit versterkte signaal niet kunnen gebruiken of misbruiken.
Hoe moet ik dit doen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zonder speciale firmware zal dat niet gaan, lijkt me. Een range extender vergroot een netwerk. Als dat netwerk onbeveiligd is, is het vergrote netwerk dat ook. Waarom zou je het ook willen? Je netwerk verkeer gaat zowiezo over dat onbeveildigde netwerk.

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Heb je gewoon al de wizard van TP Link doorlopen om te kijken of die optie er is? Want dat zou zomaar kunnen.

• TP-Link
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-03-2022

TP-Link

Bedrijfsaccount TP-Link

mail: support.nl @tp-link.com

@Verwijderd De TL-WA830RE kun je op 2 mogelijkheden instellen.
- Als Access point (echter zit hij dan bekabeld aangesloten op de router)
- Repeater/Extender (draadloos)

Zoals 'Mijzelf'' aan aangeeft vergroot de extender het bestaande (onbeveiligde) netwerk onder dezelfde gegevens.

Indien je de mogelijkheid hebt de TL-WA830RE bekabeld aan te sluiten op de router van de camping (wat waarschijnlijk niet mogelijk is) dan kun je hem als Access point instellen. Dan heb je wel de mogelijkheid dit netwerk te beveiligen :)

Mocht je nog verdere vragen hebben dan kun je ons altijd contacteren via support.nl@tp-link.com

Groetjes Carmen van TP-Link :)