Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn huawei P8 lite is laatst geupdate naar EMUI 4.0.3 (weet niet als het er iets mee te maken heeft) en sinds gisteren slaat hij ineens geen foto's meer op op de sd-kaart. kan op wapp geen foto's meer downloaden (te maken met opslag denk ik) en als ik bv een foto maak en onderin op het rondje miniatuur klik, geeft hij aan Geen miniatuur..

Als ik de instellingen in de camera van verkozen opslaglocatie SD-kaart, naar interne opslag zet, slaat hij wel fotos op..
ik kan vreemgenoeg niks raars zien bij de sd-kaart, alles wat erop staat kan ik nog steeds zien en openen..

*als ik de telefoon opnieuw opstart doet hij het weer even, kan ik weer foto's maken op de sd-kaart en via wapp afbeeldingen downloaden. maar na even lukt het weer niet.

iemand een idee?

Hoor het graag!

Thom

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2017 18:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey Thom,

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds de update. Het verbaasd mij dat ik er niet al meer berichten over ben tegen gekomen. Jou oplossingen kloppen. Intern opslaan is geen probleem en na een herstart werkt het opslaan op sd kaart ook gewoon weer, even....

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt, want echt fijn is het niet als je even snel een kiekje moet hebben.

Groetjes,
John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobMn
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:45:
Heey Thom,

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds de update. Het verbaasd mij dat ik er niet al meer berichten over ben tegen gekomen. Jou oplossingen kloppen. Intern opslaan is geen probleem en na een herstart werkt het opslaan op sd kaart ook gewoon weer, even....

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt, want echt fijn is het niet als je even snel een kiekje moet hebben.

Groetjes,
John
Heb hetzelfde probleem, sinds 2 september, op mijn Huawei P8. Ik zit nog op EMUI-versie 3.1. Bij mij trad het meteen op nadat ik KPN veilig op mijn P8 had geinstalleerd. Heb het dus ook meteen weer verwijderd, maar dat heeft niet geholpen.
Ik meld het maar even, al is het maar om te laten weten dat het dus bij meer mensen voorkomt.
Hoop ook op een oplossing. Heb een nauwe band met iemand die in een telefoonwinkel werkt dus zal de klacht daar eens neerleggen. Meld me weer als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd is er nog iets wat jullie kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobMn
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-08-2021
Heren, ben er inmiddels achter gekomen dat het probleem bij mij veroorzaakt werd door een corrupte micro SD. De Huawei signaleert dat niet. De Samsung van mijn dochter meldde het meteen. Ik kwam erachter toen formatteren op de laptop niet lukte en toen het wel 'gelukt' was met een speciaal programma bleek alles er toch nog op te staan. Heb toen de micro SD uit mijn dashcam gehaald en die zonder probleem geformatteerd en die was daarna idd leeg. Zit nu in mijn telefoon. Foto's van camera en WhatsApp blijven weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Mijn gsm herkent mijn sd kaart niet meer.
Het is ook een huawei p 8 lite 2017.
Mijn sd werkt wel nog in pc.
Kan iemand mij helpen?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zou je even Het algemeen beleid #quickstart door willen nemen, zodat je weet wat de bedoeling en en wil je even een nieuw topic aanmaken? Het kicken en kapen van het topic van iemand anders is namelijk niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.