Bericht kopiëren in messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 2.828 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-11-2024
Mijn vraag
...Geachte,
Ik heb messenger geïnstalleerd en ik ben tevreden. Kan ik dit gratis gebruiken? Zijn er kosten aan verbonden?Ook zou ik graag mijn russische berichten die ik krijg kopiëren,maar dat lukt niet.
Dank bij voorbaat.
Met beleefde groeten,
gilbert ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Messenger is gratis, ja. Verder heb ik geen idee wat je bedoelt met je 'russische berichten', maar dit deel van het forum is daar niet voor bedoeld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan Hahn,
Bedankt voor het snelle antwoord. Voorheen voor de installatie van messenger kon ik op mijn facebookpagina in het chatvak de berichten lezen en terugschrijven.Ik kon die russische berichten ook kopiëren en plakken in bing translator om ze te vertalen.Nu lukt dat niet meer.Je kan nu enkel terugschrijven en doorzenden.
grtz
gilbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Wat bedoel je met "die russische berichten" :? Praat je met Russische mensen?

En op je mobiel kan je bijvoorbeeld van Google Translate-app gebruikmaken, maar dan zit het inderdaad niet in de Messenger-app zelf.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Don't feed the trol

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan Hahn,

Ik heb deze avond een bericht gemaakt met de translator Bing Translator in het russich. Dit bericht heb ik gekopiëerd en geplakt in het vak chatberichten van Facebook. Mijn Russische correspondente kan dit bericht dan lezen. Als ik een bericht ontvangen heb van die vriendin in messenger en haar bericht wil kopiëren en plakken in Bing Translator lukt dat niet. Ik dacht dat met Messenger ook kon, maar dit is niet het geval. Dus ik heb het bericht van mijn Russische vriendin uit Sint-Petersburg in het chatvak van facebook gekopiëerd door op Ctrl te drukken en tegelijkertijd met de muis over te tekst te schuiven. Deze tektst plak ik dan in Bing Translator zodat ik een overzicht heb waar ik moet op antwoorden. Ik doe dit wel allemaal op mijn laptop. Op mijn tablet waarop ik Messenger heb geïnstalleerd zie ik op mijn facebookpagina geen vakje voor chatberichten meer staan.
grtz
gilbert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
GR->CSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Welkom bij GoT!

Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een eventueel nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen. Het is ook niet nodig om "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je alsnog graag iedereen de groeten doet kun je daar je signature voor gebruiken.

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.