Motorola Moto Z2 Force kampt met vergelijkbaar 'scrolleffect

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: Motorola Moto Z2 Force kampt met vergelijkbaar 'scrolleffect' als One...
Een reviewer op de knutselwebsite XDA Developers merkte het effect op en plaatste een video ervan op YouTube.
Knutselwebsite XDA... Serieus Tweakers.

Edit: Zoals gemeld hieronder zal het wel als goede grap bedoeld zijn :) Zo niet dan ben ik het met Kiswum eens en mag er zeker meer respect gebruikt worden voor die mensen
jochem4207 in 'nieuws: Motorola Moto Z2 Force kampt met vergelijkbaar 'scroll...

Dit dus. Kan dit aangepast worden? Beetje meer respect is op z'n plek. :X
Met bepaalde artikelen en keuzes hier zou ik Tweakers.net eerder een knutselwebsite noemen :+
Maar dat is mijn mening.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:21
Erg respectloos richting XDA. De developers daar zorgen dat toestellen die door fabrikanten na 6-12 maanden afgeschreven zijn nog jaren door developt worden met de aller laatste Android versies.
Een actieve community wat voor vrijwel elk Android toestel wel tweaks en roms aanbiedt.
Mijn eigen quote op het artikel. Dit is gewoon respectloos richting XDA, terwijl daar toch de meest talentvolle Android developers zitten.

Het is hetzelfde als Tweakers een Telegraaf noemen alleen dan iets meer tech en iets meer advertorial. (of is het waarheid?).

Waarom is er na 4 uur nog steeds niet op gereageerd op het artikel of is het nog niet aangepast? Best kwalijk.

[ Voor 14% gewijzigd door SgtElPotato op 13-08-2017 17:51 ]

Zucht...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Endless_Death
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-07-2018
Als Tweakers XDA een knutselwebsite noemt, dan is Tweakers de term houtje-touwtje-troep nog niet eens waard :X

Tweakers zelf kan in telefoon of andere hardware artikelen de resolutie niet eens juist formatteren. 1080*1920 schrijven in de ryzen review en in bijna elke phone review 1920*1080 schrijven terwijl het juist andersom zou moeten zijn.

Respectloos.

[ Voor 53% gewijzigd door Endless_Death op 13-08-2017 17:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zou dan meteen de gehele discussie vanaf jochem4207 in 'nieuws: Motorola Moto Z2 Force kampt met vergelijkbaar 'scroll...

Een 0 kunnen ontvangen? De scherpe opmerking fixeren em nadiem voorzien van de gebruikelijke "hier moet je wezen maar Of er wat mee gedaan wordt is de vraag" is verder prima... hoewel de comment is gefixeerd maar de belachelijke term richting XDA staat er nog. Belachelijk :N

[ Voor 3% gewijzigd door Mrjraider op 13-08-2017 18:21 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mrjraider schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:21:
Zou dan meteen de gehele discussie vanaf jochem4207 in 'nieuws: Motorola Moto Z2 Force kampt met vergelijkbaar 'scroll...

Een 0 kunnen ontvangen? De scherpe opmerking fixeren em nadiem voorzien van de gebruikelijke "hier moet je wezen maar Of er wat mee gedaan wordt is de vraag" is verder prima... hoewel de comment is gefixeerd maar de belachelijke term richting XDA staat er nog. Belachelijk :N
Minachting uitten op een andere echt tech site, en vervolgens commentaar hierop proberen te verbergen. Sja het past wel bij elkaar natuurlijk.

Doen ze in China en Rusland ook, commentaar wordt niet geduld. Ben je het er niet mee eens kun je je beter stil houden dan erop reageren, uiteindelijk doen ze er toch niks mee en is het verspilde moeite.

[ Voor 10% gewijzigd door SgtElPotato op 13-08-2017 18:54 ]

Zucht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ach ja.. de feedback knop zit er zodat men kan wijzen op: "Kijk daar moet je heen met je gezeik, we doen er toch weinig mee"
Het valt gewoon op en het oogt vrij kinderachtig..... een knutselwebsite..... serieus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Wat mij voornamelijk tegenzit is dat deze thread vrolijk gelockt wordt en niet op wordt gereageerd zoals hierboven al aangemerkt.

Xtuv in 'nieuws: LG Q6-smartphone komt zaterdag uit in Nederland en kost 349 ... bij deze is dat een ander geval. Toevallig eentje waar ik refereerde naar de feedback button.

Consistent zijn is moelijk ;)

Edit:

Nog een quote uit de mail:

Dat forum wordt bijgehouden door meerdere crewleden en zij zullen met plezier een en ander toelichten of fouten corrigeren.

Ik merk er weinig van :o

[ Voor 14% gewijzigd door jochem4207 op 13-08-2017 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 13:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Mrjraider schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:21:

De reden dat de reactie wel wordt aangepast en het artikel niet is vrij simpel: ik ben moderator, geen redacteur. Ik pak dus enkel de offtopic reactie aan, maar kan niets met het artikel.

Voor een snellere reactie zou je eventueel @RoD kunnen taggen als auteur, of @WoutF als hoofdredacteur, alhoewel die waarschijnlijk pas morgen zal reageren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Dirk schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:57:
[...]

Voor een snellere reactie zou je eventueel @RoD kunnen taggen als auteur, of @WoutF als hoofdredacteur, alhoewel die waarschijnlijk pas morgen zal reageren.
Slechte 'smoes' er is wel tijd om een artikel te maken en te plaatsen, maar om naar op of aanmerkingen te kijken is geen tijd? overig commentaar laat ik even voor me

Zucht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:01

WoutF

Hoofdredacteur
Thx voor de mention. Heb het nu even snel via mobiel gefikst. Eens dat XDA geen knutselsite is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eens, het is een wat te lichtzinnige term voor wat ik bedoelde, ontwikkelaarswebsite is beter. Bedoelde er niets vervelends mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Super netjes Wout/Rod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
RoD schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:44:
Eens, het is een wat te lichtzinnige term voor wat ik bedoelde, ontwikkelaarswebsite is beter. Bedoelde er niets vervelends mee :)
Top! Thx voor je reactie! Het las erg vervelend, gelukkig bedoelde je het niet zo :)

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:36
Mooi! Maar waarom heeft dit 8 uur geduurd? Is er geen enkele mogelijkheid om de redacteur direct te informeren als moderator? Dit moet veel sneller kunnen naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wouterg00 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:00:
Mooi! Maar waarom heeft dit 8 uur geduurd? Is er geen enkele mogelijkheid om de redacteur direct te informeren als moderator? Dit moet veel sneller kunnen naar mijn mening.
Het was zondagavond, ik was andere dingen aan het doen. Ook nieuwsposters hebben een leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoD schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:06:
Het was zondagavond, ik was andere dingen aan het doen. Ook nieuwsposters hebben een leven.
Sorry, maar waarom kan je in het weekend dan wel tijd vinden om een nieuwsartikel te plaatsen, als je ook een leven hebt? ;)

Komt er nu misschien wat lullig uit, maar ben er wel benieuwd naar. :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 18-08-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 13:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Sommige mensen schrijven op zondagochtend nog een paar nieuwsberichten en gaan 's middags wat anders doen... Met drie uur tussen het nieuwsbericht en dit topic had je dat zelf ook wel kunnen verzinnen...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.