Welk merk is deze cooler? produktnummer van de fabrikant:SN114F3D. Zou tot 1.5Ghz OK moeten zijn.
http://www.targetweb.nl/photo/67046.jpg
http://www.targetweb.nl/photo/67046.jpg
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
jazeker! ik denk dat dat ik voor die slotket alpha ga, die gf3 zal waarschijnlijk enorm warmlopen met een .3 volt verhoogde spanning over de core... enne, het lijkt ook wel, heuh..., RUIG een alpha op je vidkaart.Op zondag 08 juli 2001 17:56 schreef wacko het volgende:
[..]
Zo'n koeler op een videokaart???
Deze koeler met heatsink is zo'n 6 cm hoog... past dat dan wel met je PCI kaarten enzo?Op zondag 08 juli 2001 17:58 schreef Dr.Q het volgende:
[..]
jazeker! ik denk dat dat ik voor die slotket alpha ga, die gf3 zal waarschijnlijk enorm warmlopen met een .3 volt verhoogde spanning over de core... enne, het lijkt ook wel, heuh..., RUIG een alpha op je vidkaart.
(hopen dat ie tijdens het modden niet sterft, dan ben ik zuur... )
Waarom niet er zijn ook mensen die zetten een golden/platnum orb er opOp zondag 08 juli 2001 17:56 schreef wacko het volgende:
[..]
Zo'n koeler op een videokaart???
idd denk het ookOp zondag 08 juli 2001 14:23 schreef MICHIEL123 het volgende:
Het coolertje zelf lijkt op een van coolermaster maar de heatsink weet ik nu zo nie.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
heuh.... ik houdt 2pci sloten over, precies genoeg voor me NIC en SB, probleem is dat NIC en SB over een IRQ (slot 4&5 geshared) moet spelen, kan nog problematisch worden...Op zondag 08 juli 2001 18:08 schreef wacko het volgende:
[..]
Deze koeler met heatsink is zo'n 6 cm hoog... past dat dan wel met je PCI kaarten enzo?