Iemand ervaring met Yesphone.nl?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwibis
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik wil graag bestellen bij yesphone.nl. Het gaat om de antminer L3+, prijs is goed, niet goedkoop niet te duur. Maar ik kan geen kvk informatie vinden en ze hebben alleen een whatsapp nummer.

Wel accepteren ze creditcard betalingen en PayPal. Ze accepteren ook een aanbetaling en de rest onder rembours. Wat voor risico loop je dan nog? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Tja mijn eerste indruk op de website is: ik zou er niks bestellen site werkt half teveel rode vlaggen voor mij.

Adres op de site is ook in een flat dus waarschijnlijk gewoon een hobby bob.

[ Voor 50% gewijzigd door HKLM_ op 13-08-2017 12:40 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwibis
Ja datzelfde heb ik ook. Maar je kan toch geen creditcard betalingen accepteren als particulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobjee-01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 21:20
Het feit dat ze al Samsung S8 clones enzovoorts verkopen, wekt al argwaan. Ik zou voor een andere shop gaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwibis
Uiteindelijk was alles uitverkocht. Had al wel met mastercard gebeld e.d. en die gaven aan dat ik gewoon gedekt zou zijn. Voor mensen die interesse hebben, yesphone.nl valt onder VCT handelsonderneming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Euh, een heel groot bord? :+

Dit zijn Chinese webshops/dropshippers die doen alsof ze Nederlands zijn. Vaak maken ze daarbij gebruik van verlopen domeinen.

Er is geen Nederlands bedrijf. Ongetwijfeld krijg je wel wat geleverd, maar niet heel veel anders dan de Chinse zooi die je ook op Aliexpress kunt kopen. Want met een 'bedrijf' dat liegt over z'n naam/herkomst zou ik geen zaken doen.
Pagina: 1