Na bijna 4 jaar trouwe dienst gedaan te hebben begint mijn Samsung Galaxy S4 mini kuren te vertonen.
Zo krijg ik van diverse mensen te horen dat ik slecht te verstaan ben en ik merk dat de camera het ook niet meer lekker werkt.
Gelukkig heb ik de laatste jaren nog wel kunnen genieten van de laatste software d.m.v. CyanogenMod en Lineage OS.
Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone die handzaam is en in mijn broekzak past.
Ook wil ik niet dat hij na een jaar al niet meer vooruit te branden is.
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan ~€400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat ik voornamelijk doe is wat surfen op het internet, whatsapp en af en toe wat lichte spelletjes.
Zo nu en dan maak ik ook foto's voor mijn werk, enige kwaliteit daarbij is gewenst.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals eerder aangegeven moet het niet een te groot toestel zijn, het liefst niet groter dan 130mm lang.
Helaas is het aanbod zo te zien ergs schaars in de kleinere smartphones.
Ik kom eigenlijk enkel uit op een Sony Xperia X compact
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal ik met mijn wensen dit toestel aanschaffen?
In de review van Chris Broeders komt hij redelijk, maar niet geweldig uit de bus.
Dus mijn vraag:
Is de Xperia X compact een verstandige keus of zijn er nog andere geschikte toestel die ik niet gevonden heb?
Alvast bedankt.
Zo krijg ik van diverse mensen te horen dat ik slecht te verstaan ben en ik merk dat de camera het ook niet meer lekker werkt.
Gelukkig heb ik de laatste jaren nog wel kunnen genieten van de laatste software d.m.v. CyanogenMod en Lineage OS.
Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone die handzaam is en in mijn broekzak past.
Ook wil ik niet dat hij na een jaar al niet meer vooruit te branden is.
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan ~€400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat ik voornamelijk doe is wat surfen op het internet, whatsapp en af en toe wat lichte spelletjes.
Zo nu en dan maak ik ook foto's voor mijn werk, enige kwaliteit daarbij is gewenst.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals eerder aangegeven moet het niet een te groot toestel zijn, het liefst niet groter dan 130mm lang.
Helaas is het aanbod zo te zien ergs schaars in de kleinere smartphones.
Ik kom eigenlijk enkel uit op een Sony Xperia X compact
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal ik met mijn wensen dit toestel aanschaffen?
In de review van Chris Broeders komt hij redelijk, maar niet geweldig uit de bus.
Dus mijn vraag:
Is de Xperia X compact een verstandige keus of zijn er nog andere geschikte toestel die ik niet gevonden heb?
Alvast bedankt.