Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Alive11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:59
ik zoek een?
Ik zoek een Chinese telefoon met een qualcomm 820 of hoger en gewoon een normale kleur. (Grijs, zwart o.i.d.). De telefoon van mijn vriendin is kapot gegaan en hierdoot zoek nu een nieuwe, waarbij ik het liefst wil dat de telefoon +- 2/3 jaar meegaat en veel support heeft voor custom roms. Aangezien ik direct t lineage op de telefoon zet.

wat is je budget?
Mijn budget is, zoals de titel al doet vermoeden, om en nabij de 250 euro inclusief douanekosten. Sommige webshops bieden verzending waarbij je deze kosten kan declareren.

waarvoor wil je het toestel gebruiken?
Eigenlijk doe ik niks anders dan internetten en whatsappen. Gamen die ik nooit, maar wil geen snapdragon 625 o.i.d. of je moet me echt kunnen overtuigen dat dat net zo goed is als de exynos in de s6.

Wat ik heb gevonden

https://www.eglobalcentra...rt-nl.html#specifications

https://www.banggood.com/...p-1091185.html?rmmds=cart

De keuze is dus de LeTV Le Pro 3 voor om en nabij de €200 of de LG v20 voor €300,- Ik vind de V20 mooier, maar ik vind de prijs van de LeTV vele malen beter. Iemand die mij kan helpen met kiezen?

Mvg,

P.S. sorry voor spelfouten. Dit is getypt op de telefoon.

[ Voor 55% gewijzigd door Alive11 op 13-08-2017 19:11 . Reden: Meer telefoons toegevoegd ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Xiaomi is goed met updates, dat moet de 3 jaar wel redden. Wel opletten dat je een Global versie koopt zodat je hier op alle banden 4G support hebt in de EU.

• Alive11
swhnld schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:46:
Xiaomi is goed met updates, dat moet de 3 jaar wel redden. Wel opletten dat je een Global versie koopt zodat je hier op alle banden 4G support hebt in de EU.
Volgens mij is de mi5s niet in de globale versie en heeft deze niet band 20 voor 4G. Gelukkig gebruik ik T-Mobile en gebruikt T-Mobile niet de band 20.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Daarom zet ik ook EU erbij, hier in NL heb je met T-mobile geen probleem, maar over de grens met roaming kan het problemen geven, dan zit je immers met netwerken en banden in die landen in gebruik.

[ Voor 20% gewijzigd door swhnld op 13-08-2017 13:35 ]

• Alive11
Oohja, daar heb ik eigenlijk geen rekening mee gehouden. Niet dat ik veel in het buitenland ben, maar toch. Ben daarom even verder wezen kijken en ben op de volgende extra toestellen gekomen. Zie de edit.

• Alive11
Bijna alle telefoons weggehaald en nu nieuwe neergezet.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Mi5s komt wel met Global Rom (via Banggood tenminste).

• Alive11
mirod schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:32:
Mi5s komt wel met Global Rom (via Banggood tenminste).
Wel met globale ROM, maar niet met een globale versie. Globale ROM is de Nederlandse taal, maar de globale versie biedt 4G support in Nederland.

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-10 21:02
Ik kwam laatst een paar telefoons van Nubia tegen, leken heel veel waar voor het geld! Ik weet niet of ze iets hebben wat jij zoekt en ik heb geen ervaring met het merk, maar het zijn wel mooie Chinese telefoons.
Pagina: 1