Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 09:57
Hallo,

Mijn computer start sinds vandaag soms niet op. Als ik de pc aan wil zetten lijkt het net of er totaal geen leven in zit.
Het maakt niet uit of ik alle aangesloten componenten loskoppel.

Als mijn pc eenmaal is opgestart werkt hij naar behoren.
Is dit een teken dat de voeding niet meer goed werkt of zou het iets heel anders kunnen zijn?

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Deze Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

Op welke gegevsn constateer jij dat je voeding kapot is? Probeer eens de pc op te starten via een quick start maken op je moederbord. (contact maken met de jumpertjes of de aan en uit button indrukken die op je mobo zit.) Start hij dan gewoon dan zit het in je bekabeling. In dat geval een nieuwe kast kopen. :)

Johann Sebastian Bach

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
En wat heeft een nieuwe case te maken met slechte kabels ?

Wat is het type voeding die er nu inzit en heb je de mogelijkheid om het te testen met een ander.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 09:57
Nivida_intel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:06:
Deze Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

Op welke gegevsn constateer jij dat je voeding kapot is? Probeer eens de pc op te starten via een quick start maken op je moederbord. (contact maken met de jumpertjes of de aan en uit button indrukken die op je mobo zit.) Start hij dan gewoon dan zit het in je bekabeling. In dat geval een nieuwe kast kopen. :)
Bedankt voor de tip, ik zal het topic gaan bekijken
Tjm De Groot schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:50:
En wat heeft een nieuwe case te maken met slechte kabels ?

Wat is het type voeding die er nu inzit en heb je de mogelijkheid om het te testen met een ander.
Ik heb be quiet! Pure Power L8 430W CM.
Helaas heb ik niet de mogelijk om hem te testen.