Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckasick
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-10-2023
1,5 jaar geleden had ik mijn Sennheiser momentum in-ear oortjes gekocht. Vanmiddag besloot ik om mn fiets te pakken en een stuk het bos in te gaan, natuurlijk met muziek in. Had ik al vaker gedaan en normaal vallen ze niet uit. Deze keer wel helaas. 1 van de oortjes is toen denk ik tussen het wiel gekomen en het voorste gedeelte is er afgevallen. Ik kon het stukje wat er af was gevallen helaas niet terug vinden. Nu is mijn vraag of ik het nog terug kan sturen naar Sennheiser, het ergens anders kan laten repareren of dat het een verloren zaak is. Ik kan nog een paar voor 50,- vinden en zit te overwegen om nieuwe te kopen als het goedkoper is. Het gaat om het gaat om het zwarte gedeelte achter het achter het dopje en voor het rode gedeelte. Dat stuk is afgebroken samen met de kabeltjes. In de link staat het misschien wat duidelijker
http://nl-nl.sennheiser.com/momentum-headphones-in-ear

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hangt er vanaf of Sennheiser zulke dingen repareert. Stuur ze eens een mailtje. Nog los van dat kan je je afvragen wat reparatie zou kosten als het mogelijk is. Met verzenden en repareren ben je echt niet voor 30 euro klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > WAO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.