Toon posts:

Advies nodig draadloze speaker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een draadloze speaker, maar vind het lastig om een keuze te maken. Ik heb al wat rondgekeken op Coolblue en andere websites met keuzehulp, maar ben nog niet overtuigd geraakt van een specifieke speaker

Ik zoek een?
Draadloze speaker welke zowel via WiFi als Bluetooth kan streamen vanaf mijn smartphone. Op dit moment heb ik aan 1 speaker genoeg, maar het zou een pre zijn wanneer ik ook meerdere met elkaar kan verbinden in de toekomst. Ook is er een voorkeur voor 360 graden geluidsweergave

Wat is je budget?
+/- €200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de speaker voornamelijk in huis gebruiken tijdens feestjes, maar zal ook soms in de tuin staan wanneer het weer het toe laat. Het moet daarom wel geluid kunnen produceren wat ook op hoog volume zuiver klinkt. Daarnaast zou het fijn zijn als de speaker goed om kan gaan met een diepe bass

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat had je zelf al gevonden dan en welke vragen had je daar over?
Das nl stap 1 :)

Verder: speaker verbinding via wifi heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Had je die zelf al wel gevonden en zo ja welke?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:48
@Verwijderd @The Eagle Ik denk dat je dan al snel uit komt op de Bose SoundTouch 10, Sonos Play 1, Heos 1, etc. Samsung, Philips en Sony hebben ook wel dit soort multiroom speakers.
Overigens Sonos valt af bij je bedenk ik me nu, aangezien je ook bluetooth wilt. Bose heeft zowel WiFi als bluetooth, maar niet de combi met de accu. Dat is bluetooth only (wel 360 sound, SoundLink Revolve).

Heos heeft zowel wifi, bluetooth en optioneel ook een accu. Maar geen 360 sound..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
En als je wat volume wilt en voller geluid zou ik eerder kijken naar de Sonos 5 of Heos 7 ipv de hierboven genoemde instappers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Sethro schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:09:
En als je wat volume wilt en voller geluid zou ik eerder kijken naar de Sonos 5 of Heos 7 ipv de hierboven genoemde instappers.
Maar dan luister je niet naar de vraag vanuit TS. Budget rond de 200, de instappers zijn zelfs iets duurder dan 200. Die jij noemt haast 3x zo duur.
Soort van welke auto zal ik nemen, een Ibiza of een Polo? "Ik zou een Audi A6 doen man, veel beter!" ;)

Maar ben het verder met je eens dat je dan een veel voller en mooier geluid hebt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:47
remzor schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:44:
[...]

Maar dan luister je niet naar de vraag vanuit TS. Budget rond de 200, de instappers zijn zelfs iets duurder dan 200. Die jij noemt haast 3x zo duur.
Soort van welke auto zal ik nemen, een Ibiza of een Polo? "Ik zou een Audi A6 doen man, veel beter!" ;)

Maar ben het verder met je eens dat je dan een veel voller en mooier geluid hebt ja.
Rustig maar, hij geeft maar een impliciete suggestie; als je echt zoekt naar iets wat XYZ kan, dan kun je wellicht beter naar dit product kijken (wat wel duurder is).

@TS Gekeken naar Sonos 1 en Bose Sound touch? Wat mis je daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
@WWAS Het was ook niet vervelend bedoeld ofzo, maar het is zo'n dooddoener die je heel veel tegenkomt.. er komt een vraag en men reageert daarop met iets totaal afwijkends (in dit geval de prijs) i.p.v met alternatieven te komen in dezelfde prijsklasse.
Dat een 3x zo'n grote/dure speaker, auto, caravan, PC, beter/mooier is spreekt nl voor zich :P Dat zal TS ook nog wel snappen.

Maar die reageert niet meer dus wellicht al wel geslaagd :)
Pagina: 1