Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een kleine soundbar. De meeste soundbars zijn 80 tot 95cm breed, maar ik zoek meer iets rond de 60cm. En het liefst ook nog met een subwoofer. De Bose Solo 5 is vrij klein maar ik vroeg me af of mensen nog andere wisten. Ik heb al wel wat rond gezocht maar kon toch niet echt iets vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06

DjVe

Hatsaflats!

Hoe smaller de bar, hoe minder ruimte er is voor speakers (en fatsoenlijke plaatsing voor ene ruimtelijk effect). Waarom zoek je een desbetreffende kleine soundbar? Je hebt desnoods ook soundplates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxstar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10-2022
TV meubel heeft een rare vorm en er is dus geen plaats voor een 90cm soundbar. Losse boxen zou ik wel willen maar dan ga je al snel naar een home cinema systeem met weer een extra kastje onder de TV en dat wil ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:59

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hij staat niet in de Pricewatch, en ik heb geen idee hoe 'ie klinkt, maar toen ik je vraag las dacht ik direct aan deze:

https://www.homecinemacen...tm_medium=pricecomparison

Ik heb m zelf in de MediaMarkt (Arnhem) zien staan, dus als je eerst wil luisteren kun je waarschijnlijk daar ook terecht. Hij kost online bij MM hetzelfde als bij CB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:52
Nou ben ik het wel eens dat de meeste soundbars volgens mij best een stuk smaller kunnen zijn, navenant wat ze huisvesten. Er zijn echter twee redenen waarom dat niet is, de eerste is al door DjVe genoemd, speakers moeten wat uit elkaar kunnen staan om enig ruimtelijk effect te krijgen. De tweede reden zal zijn dat ze op die manier iets beter integreren met hedendaagse tv's. De meeste soundbars komen er toch onder te staan of te hangen, als ze dan bijna even breed zijn als de tv, vallen ze een stuk minder op.

Ik denk dan ook dat je keuze met die Solo 5 en de hierboven genoemde Philips al een heel eind ophoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien het gebrek aan inzet zou dit topic een slotje verdienen. Maar dat is ergens zonde omdat er toch Tweakers zijn die hebben willen reageren. Bij een toekomstig topic graag wat meer inhoud voor de openings post.

Het topic krijgt wel een verhuizing naar CEA aangezien het aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:59

Sorbo

Uw hulp in huis!

@baxstar:

Vandaag toevallig deze voorbij zien komen, 100 euro korting op de soundbar die ik hierboven noemde: https://www.bol.com/nl/p/...ubwoofer/9200000063393082
Pagina: 1