Ik heb mijn pc vandaag in de slaapstand gezet, toen ik hem weer aan deed, ging hij aan, meteen weer uit en daarna weer aan, alles deed het ventilatoren draaiden leds deden het. Alleen ik had geen beeld op mijn monitor, mijn muis en toetsenbord gaven geen licht en de usb poorten deden het niet. Ik weet ook niet of hij wel in kan booten in windows of de aparaten gewoon geen verbinding hebben met de pc. Waaraan licht dit probleem en hoe zou ik het kunnen oplossen?
Dit zijn de specs van mijn pc,
I7-4770
Gigabyte gtx 1060 6gb windforce
Corsair CX600 PSU
MSI z87-g43 moederbord
4x4gb corsair vengeance ram 1600mhz, had er later nog 2 bij gekocht
Samsung 840 evo 120gb
En nog een andere hdd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Voordat ik mijn pc geupgrade had had ik dit probleem nooit, na de upgrade van een gtx 760 en 8gb ram naar een gtx 1060 en 16gb ram heb ik te maken gehad met dit probleem, elke keer als ik mijn pc uit doe, kan ik hem de eerste paar uur niet meer opstarten, toen ik de nieuwe ram erin deed kon ik xmp mode aandoen, dat had ik toen niet gedaan. Alles werkt altijd gewoon normaal alleen als ik hem uit zet gaat hij de eerste paar uur niet aan. Zelf denk ik dat er het probleem in de bios zit en met het ram te maken heeft, ik heb al vaak toen hij het niet deed de ram erin en eruit gedaan, dat werkte toen altijd. Alleen vandaag werkte dat dus niet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
...
Dit zijn de specs van mijn pc,
I7-4770
Gigabyte gtx 1060 6gb windforce
Corsair CX600 PSU
MSI z87-g43 moederbord
4x4gb corsair vengeance ram 1600mhz, had er later nog 2 bij gekocht
Samsung 840 evo 120gb
En nog een andere hdd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Voordat ik mijn pc geupgrade had had ik dit probleem nooit, na de upgrade van een gtx 760 en 8gb ram naar een gtx 1060 en 16gb ram heb ik te maken gehad met dit probleem, elke keer als ik mijn pc uit doe, kan ik hem de eerste paar uur niet meer opstarten, toen ik de nieuwe ram erin deed kon ik xmp mode aandoen, dat had ik toen niet gedaan. Alles werkt altijd gewoon normaal alleen als ik hem uit zet gaat hij de eerste paar uur niet aan. Zelf denk ik dat er het probleem in de bios zit en met het ram te maken heeft, ik heb al vaak toen hij het niet deed de ram erin en eruit gedaan, dat werkte toen altijd. Alleen vandaag werkte dat dus niet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2017 16:37 ]