Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal hoofdzakelijk worden gebruikt voor racing simulatie games zoals Iracing/GTR2 en Assetto Corsa met af en toe een shooter game tussendoor. Ik hoop er zeker weer een jaar of 5 gebruik van te maken. voorlopig zal ik blijven gamen op 1080P
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600,-- excl de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een HD6970 liggen die ik voorlopig in de PC zal installeren, ook heb ik nog een Zalman ZM850-HP over die ik ook zal meenemenl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken, ik kijk wel altijd naar prijs/prestatie verhoudingen. De Corsair air 240 heb ik gekozen vanwege z' n uiterlijk en koel eigenschappen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Micro ATX PC
Ga je overklokken?
Nee dat lijkt mij de komende jaren nog niet nodig
Wat verwacht je van ons? ik hoop op een goed en gedegen advies, ik heb altijd PC's in elkaar gezet maar ben er de laatste jaren een beetje uit geweest. Vanwege een komende verhuizing zal ik in het voorjaar van 2018 weer een recente videokaart kopen (zodoende houd ik de 6970 nog even)
De lijst zoals ik denk dat hij zou moeten worden is:
De PC zal hoofdzakelijk worden gebruikt voor racing simulatie games zoals Iracing/GTR2 en Assetto Corsa met af en toe een shooter game tussendoor. Ik hoop er zeker weer een jaar of 5 gebruik van te maken. voorlopig zal ik blijven gamen op 1080P
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600,-- excl de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een HD6970 liggen die ik voorlopig in de PC zal installeren, ook heb ik nog een Zalman ZM850-HP over die ik ook zal meenemenl
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merken, ik kijk wel altijd naar prijs/prestatie verhoudingen. De Corsair air 240 heb ik gekozen vanwege z' n uiterlijk en koel eigenschappen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een Micro ATX PC
Ga je overklokken?
Nee dat lijkt mij de komende jaren nog niet nodig
Wat verwacht je van ons? ik hoop op een goed en gedegen advies, ik heb altijd PC's in elkaar gezet maar ben er de laatste jaren een beetje uit geweest. Vanwege een komende verhuizing zal ik in het voorjaar van 2018 weer een recente videokaart kopen (zodoende houd ik de 6970 nog even)
De lijst zoals ik denk dat hij zou moeten worden is:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350M MORTAR | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | XFX AMD Radeon HD 6970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Zalman ZM850-HP | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 520,85 | |