Past mijn nieuwe videokaart in mijn case

Pagina: 1
Acties:

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste !

Ik ga een MSI Geforce GTX 1060 Gaming 6G aanschaffen, ( pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G )

Ik heb al gekeken of die op mijn moederbord zou aanpassen en dat werkte als het goed is :) ( pricewatch: Asus Z87-A )

Nu vraag ik me alleen af na een opmerking van een vriend of de videokaart wel in mijn case zou passen.

Ik heb een Centurion 6 ( http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/centurion6/ )

Ik hoop dat ik bij dit subforum op het juiste adres ben..

Alvast bedankt !

Groetjes,

[ Voor 20% gewijzigd door roelvk123 op 11-08-2017 22:13 ]

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:42
Volgens de Coolermaster website die je net linkt, passen er kaarten van 40cm in als je de bovenste HDD cage verwijdert. In de PW staat bij de specs dat die 1060 een lengte heeft van bijna 28 cm. Op basis daarvan zou je dan toch zeggen dat dat past :p Mocht je het nog zeker willen weten, kun je natuurlijk ook gewoon even de sidepanel eraf halen en een rolmaat pakken.

• roelvk123
ShitHappens schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:19:
Volgens de Coolermaster website die je net linkt, passen er kaarten van 40cm in als je de bovenste HDD cage verwijdert. In de PW staat bij de specs dat die 1060 een lengte heeft van bijna 28 cm. Op basis daarvan zou je dan toch zeggen dat dat past :p Mocht je het nog zeker willen weten, kun je natuurlijk ook gewoon even de sidepanel eraf halen en een rolmaat pakken.
Dus hij past ook zonder het verwijderen van de HDD cage?

Ook lees ik dat de 1060 2 sloten nodigt heeft, als het goed is kan dit gewoon op mijn moederbord?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:42
Vandaar dat nameten eigenlijk gewoon 't handigst is, er staat niet vermeld hoeveel ruimte die HDD cage in beslag neemt. Op het moederbord zou 't gewoon moeten passen, zolang het tweede slot van boven maar niet in gebruik is, of de kaart die daar zit moet verplaatst worden naar een ander slot.

• roelvk123
ShitHappens schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:32:
Vandaar dat nameten eigenlijk gewoon 't handigst is, er staat niet vermeld hoeveel ruimte die HDD cage in beslag neemt. Op het moederbord zou 't gewoon moeten passen, zolang het tweede slot van boven maar niet in gebruik is, of de kaart die daar zit moet verplaatst worden naar een ander slot.
Nee zit nu een GT 640 in die ik hierna met pensioen mag :)

Top, dan bestel ik hem !