Ik zoek een?
Een gamesysteem wat de komende jaren goed mee kan op high/ ultra settings. Games die gespeeld gaan worden:
Star Citizen
For Honor
Total War: Warhammer II
Shadow of War
Ik wil gaan spelen op 1440p en dan minimaal 60 fps.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Het gaat om een compleet nieuw systeem. Alleen de randapparatuur (exclusief beeldscherm) worden meegenomen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het budget ligt ongeveer op 2000 euro, maar als het goedkoper kan (of wellicht juist iets duurder als het echt bang for Buck oplevert) dan is het ook goed.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, qua merk geen voorkeuren. Daar ligt ook de grote vraag omtrent het systeem. Ga je nu voor AMD of voor Intel qua processor en wat doe je voor GPU, AMD of Nvidia. Graag advies
Daarnaast is ook de keus voor beeldscherm afhankelijk van de keuze van de GPU. Daarom staat deze nog niet in het lijstje. Wat betreft het beeldscherm zelf, ik ga liever voor performance (TN) dan beauty (IPS).
Daarnaast de vraag of dit moederbord past bij de wensen van dit systeem?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een gamesysteem wat de komende jaren goed mee kan op high/ ultra settings. Games die gespeeld gaan worden:
Star Citizen
For Honor
Total War: Warhammer II
Shadow of War
Ik wil gaan spelen op 1440p en dan minimaal 60 fps.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Het gaat om een compleet nieuw systeem. Alleen de randapparatuur (exclusief beeldscherm) worden meegenomen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het budget ligt ongeveer op 2000 euro, maar als het goedkoper kan (of wellicht juist iets duurder als het echt bang for Buck oplevert) dan is het ook goed.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee, qua merk geen voorkeuren. Daar ligt ook de grote vraag omtrent het systeem. Ga je nu voor AMD of voor Intel qua processor en wat doe je voor GPU, AMD of Nvidia. Graag advies
Daarnaast is ook de keus voor beeldscherm afhankelijk van de keuze van de GPU. Daarom staat deze nog niet in het lijstje. Wat betreft het beeldscherm zelf, ik ga liever voor performance (TN) dan beauty (IPS).
Daarnaast de vraag of dit moederbord past bij de wensen van dit systeem?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 302,95 | € 302,95 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 485,- | € 485,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium Window | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2A2666C16R | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 231,- | € 231,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.533,74 | |
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+