Ik wilde effe vragen welke van deze twee het beste is. Heb nu namelijk Corel photopaint 6 en ik wilde wel weer eens iets nieuws. Welke van deze twee programmaŽs is de beste.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Dan zou ik zeker weten PSP7 nemen, al loop je helaas wel na een poosje tegen beperkingen aan. Maar PSP7 is niet echt een design programma, meer om bepaalde afbeeldingen te bewerken, hoewel Photoshop echt is gemaakt om afbeeldingen te maken.Op zondag 08 juli 2001 13:43 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik wil graag iets niet al te moelijk hebben ik ben zo gezegd een beginner.
Euh like... dat doet PS6 OOK.Op zondag 08 juli 2001 13:47 schreef angl2k het volgende:
onzinning topic, je kan net zo goed appels en peren vergelijken
mijn voorkeur gaat trouwens naar PSP7 die ondersteunt vectors
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Ik zeg niets.....Op zondag 08 juli 2001 13:47 schreef angl2k het volgende:
mijn voorkeur gaat trouwens naar PSP7 die ondersteunt vectors
Verwijderd
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Verwijderd
Paint Shop Pro 7!!Op zondag 08 juli 2001 13:43 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik wil graag iets niet al te moelijk hebben ik ben zo gezegd een beginner.
Putting the bit in Biton since 1997
Verwijderd
Ik doe PSP... en ik vind het heerlijk... Maar ja.... ik moet dus nodig soep gaan koken...Op zondag 08 juli 2001 14:32 schreef tva_goku het volgende:
damn
dat kan je toch zo wel verzinnen photoshop is het enige wat je leest op internet.
En psp hoor je haast niets over.
DUS: Photoshop
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Luister naar Tubbie... hij heeft gelijk!Op maandag 09 juli 2001 11:13 schreef Tubbietje het volgende:
Zoals hier al werd aangeven door de meeste vind ik Photoshop 6 ook zeker een heel stuk beter dan paint Shop Pro 7, maar dat wil niet zeggen dat ik niet beide programma's op mijn harde schijf heb staan
PSP 7 gebruik ik als ik snel ff wat moet veranderen en als het allemaal niet ingewikkeld is wat gedaan moet worden! Het start gewoon 20x sneller op en dat heeft ook z'n voordelen! Maar de eigenlijke reden dat het erop staat is voor Animation Shop 3
Leuk voor banners enzo te maken! Maar wilje iets meer en wat professioneler ga dan voor Photoshop of beide
Verwijderd
Wat is het verschil tussen foto's en plaatjesOp zondag 08 juli 2001 13:59 schreef oppertweaker het volgende:
De naam zegt het al.
Paint Shop Pro is bedoeld om dingen als plaatjes te bewerken, Photoshop meer om foto's etc.. te bewerken
Verwijderd
Daar heb je toch eye-candy voor, werkt zowel onder psp als ps6.Op maandag 09 juli 2001 13:37 schreef effex het volgende:
ja dat is net zoiets als wat is het verschil tussen een auto en een fiets
het zijn beide voertuigen maar je hebt toch ook liever een auto
overigens bij fotos moet je met licht werken, en dat foto tooltje, kweenie hoe die heet uit me kop, heel handig dingetje enzo
je kunt er zoveel mee![]()
volgens mij kun je met psp niet zo mooi hout, metaal etc. maken bijv...
Verwijderd
Eindelijk iemand die het met me eens is!Thanx p_m. Morgen krijg je die nieuwe auto welOp maandag 09 juli 2001 11:18 schreef p_m het volgende:
[..]
Luister naar Tubbie... hij heeft gelijk!
Ik ben het met hem eens... en ik doe hetzelfde.
Verwijderd
overstappen van photoshop naar psp moet je inderdaad niet doenOp zondag 08 juli 2001 15:51 schreef p_m het volgende:
Overstappen van PhotoShop naar PSP moet je niet doen, maar als je begint begin dan met PSP... En je hoeft ook daarna niet over te stappen want het is een goed progje!§
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
pr0mpt - It never hurts to help!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op maandag 09 juli 2001 14:53 schreef pr0mpt het volgende:
ok, I kinda feel obliged to reply
Ik ben een redelijke beginner, en vind de interface van PSP gewoon veel makkelijker werken, en voor een beginner is het gewoon veel makkelijker om aan PSP te wennen, in mijn ogen
greetz
-=pr0mpt=-
Adobe PhotoShopOp zondag 08 juli 2001 13:39 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik wilde effe vragen welke van deze twee het beste is. Heb nu namelijk Corel photopaint 6 en ik wilde wel weer eens iets nieuws. Welke van deze twee programmaŽs is de beste.
Alvast bedankt.
http://mrfloris.com
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq