Toon posts:

Berichten werkt niet op Mac

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

ik weet niet of ik hier op het juiste adres ben,maar ik vond op de site van Apple zelf geen hulp.
Sinds enkele jaren heb ik een Iphone, en hier heb ik geen enkele problemen mee gehad. Zowel gewoon berichten als Imessage berichten versturen lukken. Echter heb ik sinds kort een Mac, en hier wou ik ook berichten op proberen versturen. Hier kan ik mij niet op inloggen. Ik weet zeker dat mijn Icloud adres en mijn wachtwoord kloppen (anders zou er ook een foutmelding komen dat het niet juist is). Het wilt gewoon niet inloggen. Kan iemand mij ajb helpen?

Alvast enorm bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi anoniem1996 :w

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals precies het probleem is, wat voor hardware en software je gebruikt (versie van macOS bijvoorbeeld) en waar je zelf naar gezocht hebt, gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en wat het resultaat was. Als je dat nl. invult kunnen we je beter helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd :)

Dus in dit geval; om welke versie van macOS gaat het? Welke foutmelding(en) krijg je? Waar heb je naar gezocht en wat heb je gevonden, wat heb je geprobeerd en wat was het resultaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/