Comfortabel kwaliteits koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

• witkop525
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik zoek een?
Koptelefoon waarmee ik op zeer goede kwaliteit muziek kan luisteren, films kan kijken en games kan ervaren. Dus een koptelefoon met meerdere doeleinden. Ook ben ik op zoek naar comfort in zo een koptelefoon, omdat ik deze voor langere periodes wil gebruiken. Verder hoeft er geen microfoon bij, omdat ik al een externe microfoon gebruik. Als laatst zal de koptelefoon zo lang mogelijk mee moeten gaan (dus niet dat deze na 3 maanden gebruik al gebreken kan gaan tonen).

Wat is je budget?
Bij voorkeur zo rond de €100,- maar mochten er bijzondere suggesties zijn, zou ik deze ook willen weten.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een Corsair (gaming headset) geprobeerd, maar hier was ik niet erg tevreden over, omdat deze een piep in de geluid gaf doordat er een microfoon aan de koptelefoon zat. Van wat ik heb begrepen na wat onderzoek, was ik niet de enige met een Corsair koptelefoon waarbij dit voorval voorkwam. Dus graag iets anders dan Corsair.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de koptelefoon kunnen gebruiken voor desktop PC gebruik. Dus niet voor "buiten de deur". Er hoeft ook geen draadloze functionaliteit te zijn, al zou dit misschien wel handig kunnen zijn.

Mocht dit topic onder de verkeerde draad vermeld staan, dan bied ik mijn excuus hiervoor en vraag ik of deze topic dan verplaatst kan worden.

Edit: Als het mogelijk is om de titel van dit topic aan te passen vanwege een typo, zou ik graag willen weten hoe ik dit kan wijzigen.

[ Voor 8% gewijzigd door witkop525 op 11-08-2017 15:59 ]

Have a nice day! :3

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:17
Ik heb zelf deze:

pricewatch: Sennheiser HD 518 (Zwart)

Erg tevreden over. Iets boven je budget, maar wel de moeite waard.

• iGrasmat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
Misschien een beetje alternatief antwoord, maar ik heb voor ongeveer € 80,- een Status Audio OB-1 gekocht. Dit is een merk wat geen geld besteed aan marketing maar wel goede kwaliteit is, zowel uit reviews (CB-1 en OB-1) als mijn eigen mening. Misschien iets om in de gaten te houden. Kan ook wel begrijpen dat het je niet trekt natuurlijk.

https://thestatusaudio.com/pages/shop

[ Voor 23% gewijzigd door iGrasmat op 14-08-2017 23:32 . Reden: Bronnen van reviews ]

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:45

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

@iGrasmat
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01BE1EEEG/ scheelt een boel centjes met belasting enzo ;)

Hmm zie net dat deze niet naar Nederland verstuurd worden valt dan weer tegen.

[ Voor 28% gewijzigd door DarkBlaze op 15-08-2017 07:21 ]

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• Tha_Flash
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:13
https://www.teufelaudio.n...eufel-massive-p15386.html

Bevalt mij al een paar jaar erg goed.

Bijna 2027

Verwijderd

DarkBlaze schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:20:
@iGrasmat
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01BE1EEEG/ scheelt een boel centjes met belasting enzo ;)

Hoe serieus ben je geïnteresseerd? Ik kan ze eventueel doorsturen. Ik heb een postadres in DE.

• StealthNinja
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 13:17

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:51
Zelf raad ik deze aan:

pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Red

Microfoon kan je ontkoppelen.

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 15:02
Ik heb hier een review van de Philips SHC8800 achtergelaten.

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:35

Daniel36

Het oude liedje

Ik heb deze sinds een maand of 10 en die bevalt uitstekend voor muziek en af en toe een film.
Enige nadeel is dat bij warm weer ik me de klere zweet op mijn oren...no shit.
Maar goed, dan is een ineartje toch ook te prefereren.

pricewatch: Sennheiser HD 429 (Zwart)

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10-2025

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik gooi toch even een gekke wireless optie er tussen in (maar kan ook bedraad)
pricewatch: Skullcandy Crusher Wireless (Zwart)
Super sterke batterij, lekkere bass (vooral in films en games), ingebouwde mic.

SW-1682-5926-5204

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht is deze van Teufel ook interessant: Aureol Real
Ik ben er zelf erg tevreden over, voor deze prijsklasse een prima keuze. Niet heel populair maar de paar reviews die ik kon vinden waren erg enthousiast. Al valt het mij wel op dat tientallen koptelefoons het kenmerk "best in class" of "best budget" krijgen terwijl ze allemaal in dezelfde prijsklasse zitten. Er zijn weinig reviewers die daadwerkelijk ervaring hebben met alle koptelefoons in een prijsklasse en dus echt objectief advies kunnen geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-02 14:12
Ik heb al een paar jaar een Beyerdynamic DT770 250ohm. Zeer tevreden over, gebouwd als een tank, goed geluid en door de hoge impendantie ongevoelig voor de storingen die je vaak bij ingbouwde geluidschips in computers hebt.

Hij is alleen iets boven budget en, net als veel van z'n concurrenten, bloedheet om de oren bij warm weer.

Flickr - Strava

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@GWBoes Dan zou ik wel de 80ohm variant aanraden, anders moet je wel rekening houden met een versterker.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:56
pricewatch: MSI DS502

Erg tevreden met deze headset, is wel wat goedkoper

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

wouterg00 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:17:
pricewatch: MSI DS502

Erg tevreden met deze headset, is wel wat goedkoper
Als je voor kwaliteit gaat zou ik geen cheap ass "gaming" headset nemen met een nutteloze 7.1 implementatie ;)

• iGrasmat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2025
DarkBlaze schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:20:
@iGrasmat

Yup, ik heb 'm volgensmij van Amazon UK. Link naar de Status Audio webshop was alleen om een beeld te geven van het merk. ;) Al met al kwam ik in totaal alsnog rond de € 80,- uit.
Pagina: 1