Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tito198490
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-11-2020
Mijn vraag

Hallo Iedereen,

Ik ben hier juist nieuw op het forum dus stel ik me misschien eventjes voor. Mijn naam is christophe 32jaar en wonende te Brugge.

Ik had een vraag omtrent gta 5 op pc. Ik heb deze namelijk een kleine maand geleden gekocht. De cd versie en had een paar car Mods geïnstalleerd. De mods die ik neem zijn deze waar je auto moet vervangen via openiv. Nu plots waren deze mods helemaal verdwenen dus heb ik ze nogmaals geïnstalleerd. Maar blijkt dat deze vandaag weer weg zijn. Hij doet wel telkens een soort van update voor online denk ik. Kan ik deze afzetten zodat ik mijn mods kan houden of is er nog een andere manier?

Mijn verontschuldigingen mocht deze vraag al gesteld zijn :X

Alvast bedankt om te helpen ;) :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57
Mods kan je enkel voor singleplayer/offline gebruiken. Voor online modus zal me niets verbazen dat ze een file-check doen en alles weggooien wat er niet hoort.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
SinergyX schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:54:
Mods kan je enkel voor singleplayer/offline gebruiken. Voor online modus zal me niets verbazen dat ze een file-check doen en alles weggooien wat er niet hoort.
Ik heb genoeg mods gewoon online gebruikt in gta online, dit heeft me echter wel een ban gekost :/

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tito198490
Het is enkel voor singleplayer dat ik deze gebruik. Maar steeds doet hij een update en alles is weg bij mijn singleplayer. Zou ik toevallig gta offline kunnen spelen (zonder gebruik van internet)? Hij vraagt steeds voor in te loggen bij een community..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je gta5.exe vervangen door een no-cd crack zoals indertijd? Dan verplicht je het offline starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tito198490
is het proberen eens waard :).. alvast bedankt voor de tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon gans GTA blokkeren met je firewall lijkt me het logische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57
tito198490 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:57:
Het is enkel voor singleplayer dat ik deze gebruik. Maar steeds doet hij een update en alles is weg bij mijn singleplayer. Zou ik toevallig gta offline kunnen spelen (zonder gebruik van internet)? Hij vraagt steeds voor in te loggen bij een community..
Als je de steam versie hebt, zou je offline modus kunnen proberen, maar ik neem aan dat anderen hier mogelijk ook last van hebben gehad met openiv.

Maar lag Openiv niet recent onder vuur door Rockstar?

Al gok ik dat met een launcer bypass ook de problemen kan verhelpen, mocht de launcher het zooitje verwijderen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tito198490
ik heb zo een gta5 launcer gedownload en ga dit eens proberen. Ik laat dit zeker nog weten
Pagina: 1