Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve mensen,

Ik zit namelijk met een ingewikkeld probleem...
Ik ga binnen een week voor een jaar op reis.
Ik neem mijn laptop niet mee ( te veel gewicht), daarom heb ik een samsung tab S2 gekocht.
Ik wil die gebruiken voor social media, skypen, series bekijken,... ( ik heb een mini sd card van samsung; die naar mijn mening ook iets te weinig geheugen heeft,128gb. En ik heb geen zin/ geld om nog zo'n kaart te kopen want die zijn kostelijk en niet compatibel :) ) Maar ik wil die ook gebruiken om mijn foto's over te zetten. Ik maak gebruik van android smartphone en digitale camera. ( sd card)
Ik wou die via mijn tablet op een cloud bewaren. Maar het internet is niet overal even goed/sterk waar ik naar toe ga.
Dus mijn vraag is nu wat er best beschikbaar is om die gegevens over te zetten op een externe harde schijf?
En dit via tablet... ? En kan ik mijn gegevens die op de externe staan bekijken op mijn tablet?

Ik heb nu de apotop W23 gekocht. ( Wi backup) maar ik vrees dat dit te traag is. Ook nog niet grondig kunnen testen. Dus zijn er andere oplossingen?

Alvast bedankt!

PS: snelle antwoorden zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Koop een USB OTG adapter, dan kan je een externe harde schijf op je tablet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-08 13:18
Ik heb een OTG kabel samen met een 500GB HDD vol met films. Zoiets kan je misschien gebruiken. Android ondersteunt wel geen NTFS standaard maar ik heb Solid Explorer (pro) samen met een OTG Plugin die €1 kost en dat werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het ene probleem al opgelost :) maar hoe krijg ik mijn foto's van smartphone en sd card op mijn externe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-08 13:18
Met de OTG kabel is het net of je op een PC bezig bent. Je kan gewoon alles makkelijk overzetten naar je externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een one plus one. Dus ik denk dat dit niet zal lukken met de OTG kabel. Of ben ik mis?
Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel lukken met de wi backup. Maar heel traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:08:
Ik zit met een one plus one. Dus ik denk dat dit niet zal lukken met de OTG kabel. Of ben ik mis?
Uiteindelijk zal het waarschijnlijk wel lukken met de wi backup. Maar heel traag.
https://oneplus.net/nl/oneplus-type-c-otg-cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor het zekerste :o Maar het probleem is opgelost. Dank u! _/-\o_
Pagina: 1