Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben van plan een nieuwe pc te gaan bouwen, maar wel met een budget. De games die ik wil spelen zijn overwatch, minecraft, pubg en csgo. Ik heb alleen een vraagje over de ryzen 1200. (Gepaard met een gtx 1060 of rx 580) Ik wil op minecraft namelijk met shaders spelen, op high settings, maar ben bang dat deze cpu dat evt niet aan kan. (Denk het wel, maar wil graag een zekerheidje.) Als iemand de ryzen 1200 heeft, of het me kan vertellen zou ik dat erg fijn vinden.

Mvg LeanderN ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde._
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-11-2024
Budget? Een Ryzen 1200 kan minecraft prima aan! Maar wat is je budget? Kunnen we misschien een advies geven!

Je pc werkt het best als je hem met liefde behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ook met shaders en high settings tegelijk? Mijn budget is 450 euro en het is dus moeilijk om een goede videokaart te vinden voor pubg. Ik probeer ook wat 2dehands onderdelen te zoeken maar is bij videokaarten lastig, dus misschien heeft u een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde._
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:21:
En ook met shaders en high settings tegelijk? Mijn budget is 450 euro en het is dus moeilijk om een goede videokaart te vinden voor pubg. Ik probeer ook wat 2dehands onderdelen te zoeken maar is bij videokaarten lastig, dus misschien heeft u een tip?
Kijk eens bij vraag en aanbod, verder voor dat budget kan je misschien beter een leuk 2de hands systeempje op de kop tikken dan nieuw! Kom je toch wat beter uit in dit geval!

Ik zal even voor je kijken!

Edit: Ik heb iets gevonden, inpricipe zal dit minecraft prima aan moeten kunnen!
V&A aangeboden: i5 2500k game pc

Of dit: https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=2

Of dit: https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=4

Of dit: https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=9

[ Voor 40% gewijzigd door Hidde._ op 11-08-2017 16:41 ]

Je pc werkt het best als je hem met liefde behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen heel graag zelf een bouwen en wil dus eerder losse 2dehands onderdelen kopen.

Edit : Ik kan voor 450 (waarschijnlijk) een pc bouwen met :

Ryzen 1200 (Zeker)
MSI B350 PC MATE Moederbord (Zeker)
Cooler master masterbox lite 5.1 (Zeker)
Gtx 960 4GB (99% Zeker)
Crucial m550 128gb ssd (Zeker)
8GB Corsair Vengeance ram (Zeker)
CX750M voeding (Geen idee)

Sommige onderdelen weet ik nog niet zeker of ik ze krijg...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hupsakee, toch makkelijk die bbg's!
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
CX750m is overkill.

pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W
Dit is een betere keus.

GTX 960 zou ik trouwens niet meer aan beginnen. Of je moet hem zowat gratis krijgen, maar voor het budget zijn er tegenwoordig veel betere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misterTweakers schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:00:
CX750m is overkill.

pricewatch: be quiet! Pure Power 10 400W
Dit is een betere keus.

GTX 960 zou ik trouwens niet meer aan beginnen. Of je moet hem zowat gratis krijgen, maar voor het budget zijn er tegenwoordig veel betere kaarten.
Ik kan ene Gtx 960 voor €100 krijgen en de voeding was sowieso al mislukt dus moest opzoek naar een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik kan ene Gtx 960 voor €100 krijgen en de voeding was sowieso al mislukt dus moest opzoek naar een andere
Ik zou dan proberen tweedehands een 1050ti op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:25
Wat ik zelf kan zeggen over Minecraft met shaders is dat dit toch best wel erg zwaar is en dat het m'n i5-6400 en R9 380 niet lukt om echt prettige fps te krijgen indien ze aanstaan.

Dus als je echt kosten wat het kost minecraft met shaders wilt spelen is dit wellicht al een beetje een idicatie van waar je naar moet kijken qua performance. Of ik gebruikte toevallig een hele zware shader of zo.

En ja, als je tweedehands even goed zoekt is er al van alled leuks te vinden zoals hier boven mij al vermeld is.
Pagina: 1