Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik gebruik altijd Dropbox om afbeeldingen op te slaan die ik gebruik op fora en op mijn blog.

De werkwijze is altijd als volgt geweest. Ik upload het bestand naar dropbox, ga naar internet explorer, rechter muisknop op de afbeelding en ik maak een dropbox-link.

Die plaats ik dan tussen image tags, en ik verander dl=0 naar dl=1.

Bijvoorbeeld deze afbeelding:

https://www.dropbox.com/s...20di%20stato%203.jpg?dl=1

Geplaatst tussen image tags zou die afbeelding weergegeven moeten worden:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/j18kysydhlkh6ki/adventurer%20polizia%20di%20stato%203.jpg?dl=1

Ik zie sinds kort dan echter een klein vakje met een kruisje, en niet de afbeelding.

Creëer ik van hetzelfde bestand opnieuw een link, dan krijg ik gewoon exact diezelfde link en is het probleem ook nog exact hetzelfde.

Gek genoeg werkt het op mijn iPhone nog wel (misschien omdat Dropbox app daarop geinstalleerd staat), maar hier op mijn werk op de PC niet meer.

Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

Ik heb al op internet gezocht maar kom er niet echt uit. Ik krijg wel op de dropbox site een pagina te zien waarop beschreven staat dat er recent iets veranderd is/gaat veranderen mbt het delen van bestanden (vanuit publieke folders, die ik nooit gebruikt heb), maar de manier waarop ik het doe zou als ik het goed begrijp gewoon moeten blijven werken (handmatig link delen van het bestand).

Mijn dank zou zeer groot zijn, want als het niet meer werkend te krijgen is dan zou ik ergens anders dan dropbox heen moeten en overal handmatig de links aanpassen, wat uren en uren werk zou opleveren. Dit terwijl ik nu juist een betaalde dropbox account heb genomen om dat soort gedoe te voorkomen! (itt tot die gratis image hosting services die plotseling ineens niet meer werken).

Catch a smile out there!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:56

M2M

medicijnman

Ik zie wel een mooi plaatje van een zakmes. Kun je misschien even een andere browser kunnen proberen? Of wellicht even wat cookies verwijderen?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
M2M schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:17:
Ik zie wel een mooi plaatje van een zakmes. Kun je misschien even een andere browser kunnen proberen? Of wellicht even wat cookies verwijderen?
Dat is gek! Maar wel mooi dat het blijkbaar toch werkt.

Wellicht dat er in de beveiliging/url filtering of weet ik wat op mijn werk onlangs is iets gewijzigd waardoor het hier niet meer wordt weergegeven.

Voor de goede orde, jij ziet het plaatje gewoon in het topic staan? Dus zonder op de link te klikken?

[ Voor 10% gewijzigd door Glenfiddich op 11-08-2017 13:22 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ik zie hier een zwart vakje met kruisje erin... (met daarachter tekstueel, die url)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 16:40

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Glenfiddich schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Voor de goede orde, jij ziet het plaatje gewoon in het topic staan? Dus zonder op de link te klikken?
Ja! Ik zie hem ook! _/-\o_

Grote kans dat het aan je browser ligt

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Oké... mijn excuses voor deze stomme vraag dan! :+

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Net ff getest:

Met IE 11; zwart kruisje
Met FF 54; blauw zakmes
Met Chrome 60: blauw zakmes

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
ehtweak schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:27:
Net ff getest:

Met IE 11; zwart kruisje
Met FF 54; blauw zakmes
Met Chrome 60: blauw zakmes
Hmm, dus blijkbaar zit er dan toch méér achter dan enkel een instelling op mijn werk.

Kennelijk dus IE gerelateerd... Microsoft :F

Hier op mijn werk namelijk ook IE, en thuis gebruik ik FF.

[ Voor 15% gewijzigd door Glenfiddich op 11-08-2017 13:30 ]

Catch a smile out there!

Pagina: 1