Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
misschien is cistron wel een betere oplossing!
500Kbyte/s (gemiddeld) ipv 128KByte (max)
voor minder cash
En ja ik weet dat je in apeldoorn gewoon chello hebt, want ik ben gewoon binnen apeldoorn verhuist. Maar bij Chello berijpen ze gewoon niet waar ik woon
Dit is dus even geen optie meer.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Nee helaas niet in mijn postcode gebiedOp zondag 08 juli 2001 13:55 schreef doemaarwat het volgende:
...ik zal ff kijken bij cistron naar de mogelijkheden....
/schop.to/NT
Verwijderd
Kijk eens of BabyXL (via Scarlet of Cybercomm) geen optie is - niet dat flauwe MXStream VPN gedoe, maar gewoon een kale snelle lijn...
Zullen we je domeintjes dan ook maar verhuizen?
Nope BabyXL nog niet hier. Vriend van me werkt bij BabyXL dus was al nagevraagd.Op zondag 08 juli 2001 14:16 schreef HenkHaas het volgende:
Waarom dan ook dat voortdurende geverhuis?
Kijk eens of BabyXL (via Scarlet of Cybercomm) geen optie is - niet dat flauwe MXStream VPN gedoe, maar gewoon een kale snelle lijn...
Zullen we je domeintjes dan ook maar verhuizen?
Ik heb overigens nog geen topic kunnen vinden met een Linux server... maar ja.
En waarom naar NT gemoved?
Domein verhuizen ?
check dat eens: ga naar http://www.adslmetacrawler.com en vul je postcode in die checkt alle aanbieders
Verwijderd
Bel me maar even...