Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dataopslag en authenticatie (Sharepoint)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Topicstarter
Hallo Mede tweakers,

Op dit moment maak ik gebruik van office365. Nu ben ik op zoek gegaan om gemakkelijk data online op te slaan zonder dat het lokaal op de client staat.

Nu heb ik een "networkdrive mapping" gemaakt naar sharepoint zodat ik lokaal kan browsen op de files die in de site staan. Dit werkt perfect.

Wat ik eigenlijk nog zou willen is 2 factor authentication. Nu heb ik flink online gezocht naar een oplossing om dit te realiseren. Helaas kan ik niet de info vinden die ik zoek dus vroeg mij af of iemand hier een oplossing of een goed alternatief voor heeft. Als een andere oplossing dit wel kan, wordt ik graag in de juiste richting gewezen zodat ik hier verder in kan duiken.

Hartelijk dank!

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Alle reacties

• Neal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 14:07
MFA in combi met SharePoint (Online) gaat perfect. Volgens mij heb je dan wel een lokale server nodig, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Maar of dit ook gaat lukken met een networkmapping weet ik ook niet goed. Lijkt me overigens wel vervelend om elke keer als ik mijn laptop aanzet een telefoontje krijg om de networkmappings te laten maken....

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 10:02

ThunderNet

Flits!

Wij gebruiken hier een document library in sharepoint die gesynct wordt met de OneDrive client, naar mijn idee iets praktischer voor documenten dan een daadwerkelijke netwerkmapping.

Voor je two-factor: https://support.office.co...1a-4d9c-bcde-2c48e41621c6

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?