Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game Laptop advies

Pagina: 1
Acties:

• Qspink
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-11-2023
Hallo,

Ik ben ook opzoek naar een game laptop
met een budget tot de €2000
Omdat het in dit topic een beetje over de msi modellen gaat, heb ik hier ook een vraag over.

Wat ga je met je laptop doen?
Gaming (nieuwste games, koop om de maand wel eens een game)

Wat is je budget?
Zoals hierboven al gezegt, tot de €2000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop is voor thuis gebruik

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
15,6 inch is voldoende

De keuze MSI vanwege de koeling en goede behuizing

Ik zit te twijfelen tussen:
pricewatch: MSI GE63VR 7RE-007NL (Raider)"]pricewatch: MSI GE63VR 7RE-007NL (Raider)

en

pricewatch: MSI GE62MVR 7RG-036NL (Apache Pro)"]pricewatch: MSI GE62MVR 7RG-036NL (Apache Pro)

Tips zijn welkom.

Verwijderd

@Qspink Ik zou voor de Raider gaan, want dat is de opvolger van de Apache serie. Dan heb je dus echt het allernieuwste model en tevens is de Raider veel beter geworden dan de Apache al was. Dan doel ik met name op de koeling.

Bekijk dit filmpje maar eens en oordeel zelf. Let er vooral eens op hoe koel de Raider overall blijft. :)

YouTube: New Product Showcase! MSI GE63VR Raider with GTX 1070 – Review...

Ik moet erbij zeggen dat de GPU van de Raider een GTX1060 GPU is, maar het beeldscherm is 120hz geworden. De Apache die jij gekozen hebt, zal dus ook opgevolgd gaan worden door een Raider, maar dan met een GTX 1070. Die zal denk ik wel een stuk duurder worden dan de Apache Pro in jouw lijstje, maar zoals gezegd heb je dan wel het allernieuwste model.

Je moet voor jezelf dus de afweging maken wat het jou waard is. Een model wat over ongeveer een maandje 'oud' is, maar wel met een 1070 GPU en een 60 hz scherm, of het allernieuwste model met een volwaardige 1060 GPU en een 120 hz scherm, welke vooral garant staat voor soepele beeldverwerking...zelfs tijdens snelle beeldverwerking in (race)games zoals GTA.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 10:57 ]