DDR of extra 256 PC133?

Pagina: 1
Acties:

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Ik sta nu voor een dilemma. Kan ik beter een extra Dane elec 256 MB DIMM kopen of een DDR moederbord of met 256 MB DDR?

A>

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Niet zo moeilijk me dunkt: Dane PC133 heb je al voor 130 piek. Een nieuw DDR bord met ook nog eens DDR ram kost je een veelvoud. Daarenboven, in het laatste geval heb je slechts 256MB en in het eerste geval 256MB plus wat je nu hebt. Die paar procenten snelheidswinst is zo'n dure DDR upgrade (in jouw situatie dan) imo totaal niet waard.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zat met hetzelfde dillema. Zoals vorige spreker al zei, een DDR mobo en DDR geheugen kosten je een klauw extra geld, en levert maar een paar % extra op.
Ik heb gekozen voor een Asus A7V133 met Dane Elec 256Mb CAS2 geheugen. Slechts een paar tientjes duurder dan gewoon geheugen, maar erg makkelijk als je wat wilt overklokken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Topicstarter
Ik gooi er gewoon 256 MB dane elec bij en wacht de onwikkelingen lekker af....kan ik over een jaartje of wat een dual cpu DDR bord (met PC2400 ofzo) kopen.... ik vindt de DDR ondersteuning toch nog vrij zwak en wacht toch even wat die Nforce chipset teweeg gaat brengen!

A<