Vraag

• Akif19
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-05 23:46
Goedendag iedereen,

Vanmiddag opende ik zoals altijd mijn Samsung Galaxy S3 maar een minuutje ging het scherm opeens uit. De telefoon heb ik daarna, door de batterij eruit te halen, opnieuw opgestart. Echter geven de twee knopjes onderaan (multitask en terugknop) een lichtje, maar blijft het beeld zwart. Wat ik ook probeer.

Ik heb mijn telefoon uit elkaar gehaald om te kijken of er dingen loszitten, maar ik heb niets vreemds gezien. Ik ben ook niet erg handig met het uit elkaar halen van smartphones. Mijn telefoon heb ik ook geprobeerd in 'safe modus' te krijgen door de volumeknop en de aan/uit-knop tegelijkertijd in te drukken, maar ook dat hielp niet.

Weet iemand misschien een oplossing voor mijn probleem? Zijn er mensen met dezelfde ervaringen als ik?

Alle reacties

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heb je dit al geprobeerd?
YouTube: Samsung Galaxy S3,S4,S5 Phone display Unresponsive or Black screen Fix
Summary: Take out the battery and hold the power button for 2 mins, then leave the battery out for a further 10 mins before starting the phone. Recardo suggests using this time to take a walk or similar. Repeat this a couple of times if necessary.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akif19
@Afvalzak
Bedankt voor je snelle reply maar deze methode werkt helaas niet. Ik hoopte van wel natuurlijk, ook omdat de symptomen zoals beschreven in het clipje precies overeenkomen met mijn symptomen.
Ik heb het nu al zes keer geprobeerd, maar blijft hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Geluid van opstarten doet het wel?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akif19
Geluid van opstarten doet het wel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Het kan natuurlijk altijd een gevalletje pech zijn. Een connector, kabeltje, digitizer etc dat gesneuveld is.

Ik vermoed dan ook dat het zoiets is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Danny.G schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:54:
Het kan natuurlijk altijd een gevalletje pech zijn. Een connector, kabeltje, digitizer etc dat gesneuveld is.

Ik vermoed dan ook dat het zoiets is..
Vermoed ik ook.
Zou het daarentegen geen "pech" willen noemen bij een 5 jaar oud toestel.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akif19
Die telefoon kocht ik eind 2014, dus niet in 2012, het jaar waarin het uitkwam.

Hoeveel zou het repareren ervan kosten, denken jullie? Mijn scherm was nog krasloos en altijd een hoesje en screen protector gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Akif19 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:59:
Hoeveel zou het repareren ervan kosten, denken jullie? Mijn scherm was nog krasloos en altijd een hoesje en screen protector gebruikt.
Compleet nieuw (officieel) scherm is duurder dan de huidige dagwaarde

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Pagina: 1