Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop

Pagina: 1
Acties:

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Beste alen,

Ik zoek een gamelaptop van max 1750 euro
Windows 10 en 17 inch
Gamen in Primary objective nr 1
Laptop gaat niet ingezet worden voor lanpartys maar puur voor thuis.
Ik denk dat acer/asus/msi de beste keuzes zijn heb gegoogeld en kwam al snel bij deze
Terecht
Acer predator helios 300 ph317 51 71ff

Graag jullie ongezouten mening en ik sta "open" voor suggesties

Verwijderd

@mrcosmo Acer zou ik echt niet doen. Ziet er leuk uit maar valt echt onder de categorie Budget als het aan komt op de bouw en beeldkwaliteit.

Welke specifieke laptops heb jij daarnaast op het oog?

Het beste wat ik zo snel heb kunnen vinden is deze: pricewatch: Asus ROG GL502VM-FY206T

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2017 22:50 ]

• mrcosmo
MSI GP72M 7REX-687NL Leopard
ASUS ROG Strix GL702VM-GC128T
MSI GE72VR 7RF-273NL Apache Pro Buiten budget maar sparen waard?

Verwijderd

@mrcosmo Als je echt het allernieuwste model van MSI wilt en goed wilt kunnen gamen, dan raad ik sterk deze aan:

pricewatch: MSI GE63VR 7RE-007NL (Raider)

Hier een review, en let er eens op hoe heerlijk koel hij blijft en hij heeft een 120hz scherm waardoor beelden heel soepel blijven verlopen, zelfs tijdens snelle race beelden zoals in een GTA game. :)

Het enige verschil tussen de review en het model dat ik adviseer is de GPU, maar de 6GB 1060 GPU volstaat om prima te kunnen gamen. Bekijk de hele review maar en laat je verbazen hoe goed deze allernieuwste MSI is.

YouTube: New Product Showcase! MSI GE63VR Raider with GTX 1070 – Review...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2017 23:33 ]

• Thomaskrop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:19:
@mrcosmo Als je echt het allernieuwste model van MSI wilt en goed wilt kunnen gamen, dan raad ik sterk deze aan:

pricewatch: MSI GE63VR 7RE-007NL (Raider)

Hier een review, en let er eens op hoe heerlijk koel hij blijft en hij heeft een 120hz scherm waardoor beelden heel soepel blijven verlopen, zelfs tijdens snelle race beelden zoals in een GTA game. :)

Het enige verschil tussen de review en het model dat ik adviseer is de GPU, maar de 6GB 1060 GPU volstaat om prima te kunnen gamen. Bekijk de hele review maar en laat je verbazen hoe goed deze allernieuwste MSI is.

YouTube: New Product Showcase! MSI GE63VR Raider with GTX 1070 – Review...
Je stuurt een link over de raider met een 1060 maar de video is een raider met een 1070.
Kwa performance zou dat dus anders zijn.

Verwijderd

Thomaskrop schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Je stuurt een link over de raider met een 1060 maar de video is een raider met een 1070.
Kwa performance zou dat dus anders zijn.
Klopt Thomas, maar het verschil is niet aanzienlijk inzake game settings (Ultra of Very High). Het ging mij er met name om te laten zien hoe koel de Raider overall blijft. ;)

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-11 16:21
Raider is de nieuwe benaming voor de Apache Pro serie laptops als ik het goed begrijp?
Op meeste onderdelen inderdaad licht geupdate.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/586333;858745/

Verwijderd

Jelloz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:26:
Raider is de nieuwe benaming voor de Apache Pro serie laptops als ik het goed begrijp?
Op meeste onderdelen inderdaad licht geupdate.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/586333;858745/
Daar lijkt het inderdaad wel op. Tevens heeft de Raider een 6GB GPU, daar waar de Apache een 3GB GPU heeft. Ook het scherm van de Raider is beter geworden (120hz in plaats van het 60hz scherm van de Apache). Vergeet daarnaast de snellere HDD niet.

Hij is echter wel €300,00 duurder geworden, maar overall is hij sterk verbeterd ten opzichte van de Apache serie.

Ik zou @mrcosmo dus adviseren om even door te sparen en voor de MSI Raider te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 11:17 ]

• Jelloz
3 GB GPU moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen voor een laptop van 1400€ +, geschrapt uit de lijst.
Wellicht ook leuk voor TS:
https://tweakers.net/pric...675;897155;880581;858745/

Verwijderd

Jelloz schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:40:
3 GB GPU moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen voor een laptop van 1400€ +, geschrapt uit de lijst.
Wellicht ook leuk voor TS:
https://tweakers.net/pric...675;897155;880581;858745/
Met alle respect, maar jouw lijst ziet er enorm chaotisch uit met laptops waarin het interne geheugen en de beeldschermformaten verschillen? 8)7

Ik denk dat het handiger is voor @mrcosmo dat je gewoon onderbouwd jouw advies uitspreekt. Daar zal de TS veel meer mee geholpen zijn volgens mij. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 11:07 ]

• Jelloz
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:04:
[...]
Met alle respect, maar jouw lijst ziet er enorm chaotisch uit met laptops waarin het interne geheugen en de beeldschermformaten verschillen? 8)7

Ik denk dat het handiger is voor @mrcosmo dat je gewoon onderbouwd jouw advies uitspreekt. Daar zal de TS veel meer mee geholpen zijn volgens mij. ;)
Dat is ook slechts de actieve vergelijk van kandidaten; en idd 15" stond niet in dit topic.

De afweging nu minder betalen voor 8 GB RAM vs over 2 jaar uitbreiden van het apparaat is voor mrcosmo niet onbelangrijk aangezien 1750€ het vervelende kantelpunt tussen 1060 3 GB / 1060 6Gb van MSI/Asus ROG series lijkt te zijn en er niet heel ver boven de 1070 laptops beginnen.

Onderbouwd advies is lastig aangezien ik ook in de selectiefase zit; zal ter zijnder tijd wel een topic aanslingeren ipv mee te ouwehoeren :+ .

• mrcosmo
Die msi raider ziet er goed uit , alleen 15 inch

Verwijderd

mrcosmo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:28:
Die msi raider ziet er goed uit , alleen 15 inch
Wacht nog heel even, want ik verwacht wel dat er ook nog een 17 inch versie van komt.

Check dit maar eens.....hij wordt dus verwacht. :)

https://www.bol.com/nl/p/...amilyMember#product_title

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2017 00:20 ]

• mrcosmo
Als het nog even op zich laat wachten is onderstaande de beste alternatief?
https://www.mediamarkt.nl...0I_AnhEAQYASABEgKvq_D_BwE

Verwijderd

mrcosmo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:13:
Als het nog even op zich laat wachten is onderstaande de beste alternatief?
https://www.mediamarkt.nl...0I_AnhEAQYASABEgKvq_D_BwE
Absoluut niet, want dan heb je een half gebakken GTX 1060 (3 GB) GPU, daar waar de Raider een GTX 1060 (6GB) GPU heeft, een beeldscherm van 60 Hz (Apache), daar waar de Raider beschikt over een 120 Hz scherm. Wacht nog een maandje, dan zal de Raider vast wel te verkrijgen zijn in 17 inch formaat.

Als je echt niet wilt wachten, dan zou ik persoonlijk voor de 15,6 inch Raider gaan, die nu dus wel verkrijgbaar is, maar dat is mijn mening. Hoe belangrijk is een 17 inch scherm nou echt als je nagaat hoe klein de afstand tussen het beeldscherm en jouw ogen eigenlijk is? Wil jij daarnaast echt 1 van de laatst verkrijgbare Apache modellen hebben als je ook het allernieuwste, en zelfs betere (koeling, GPU en beeldscherm) model 'Raider' kunt kopen?

Ik denk dat je daar eens goed over na moet (gaan) denken. Misschien is de 17 inch volgende week al wel verkrijgbaar, of over 2 weken.....weten wij veel? Wat ik ermee wil zeggen is; Hij komt eraan! Je kunt nu wel een impulsieve aankoop doen, maar evengoed volgende week al spijt hebben als dan ineens blijkt dat de Raider te verkrijgen is in 17 inch formaat. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2017 10:10 ]

• mrcosmo
Je hebt helemaal gelijk ik w8 geduldig af , heel erg bedankt voor de tips ik probeer wel een review als ik hem heb

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:04:
@mrcosmo Acer zou ik echt niet doen. Ziet er leuk uit maar valt echt onder de categorie Budget als het aan komt op de bouw en beeldkwaliteit.
Dit is echt onzin. Acer heeft laptops in alle prijsklasses met bijbehorende kwaliteit.

Acer staat nog steeds heel hoog als het gaat om prijs/kwaliteitsverhouding en service.

Ik zag dat je dit in meerdere topics roept maar dat is niet echt objectief advies.

Verwijderd

Cinemaskoop schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:45:
[...]

Dit is echt onzin. Acer heeft laptops in alle prijsklasses met bijbehorende kwaliteit.

Acer staat nog steeds heel hoog als het gaat om prijs/kwaliteitsverhouding en service.

Ik zag dat je dit in meerdere topics roept maar dat is niet echt objectief advies.
Als jij dat vindt, dan moet je gewoon voor een Acer gaan. :)

Succes.
Pagina: 1