Vraag

• HarrieP
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb net een motorola g5 plus aangeschaft. Bij mijn oude samsung was het mogelijk om alleen de contacten te laten tonen die op de simkaart staan. Bij mijn nieuwe toestel lukt dit niet. Is hier wel een mogelijkheid voor. Zo ja welke.
...

android 7
...

Ik heb bij instellingen gezocht maar ik heb deze optie niet gevonden.
...

Alle reacties

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ook niet instelbaar bij de instellingen van contacten? Normaal kan je daar wel het een en ander instellen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Bij mij (Samsung, Android 6.0) is het via Contacten > Meer > Instellingen > Weer te geven contacten > SIM-kaart. Misschien verplaatst in Android 7?

Er was ook een manier om alleen contacten met een telefoonnummer weer te geven (dus niet al je Gmail emailadressen als contact), maar die zie ik ff niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Reptile209 op 10-08-2017 18:36 ]

Zo scherp als een voetbal!

• HarrieP
nee, bij contacten, instellingen en zichtbare contacten, kan ik alleen kiezen voor alle contacten, whatsapp en google. als ik voor de optie aanpassen kies moet ik een keuze maken tussen 1 van deze beide

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Blijft nog even de vraag: wat wil je bereiken? Misschien is er nog een andere oplossing die hetzelfde resultaat geeft?

Zo scherp als een voetbal!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Misschien kan je het even met een andere app proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieP
Welke app bedoel je Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik heb ook een G5 plus en volgens mij worden contacten op Sim überhaupt niet weergegeven.

Je kunt ze importeren naar je Google account. Dan kun je ze groeperen en eventueel alleen die groep laten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarrieP
Zou hier geen app voor zijn?? Nu heb ik het anders opgelost.
Je kan een keuze maken tussen favorieten en alle. Ik heb deze nummers overgezet naar favorieten.
Pagina: 1