You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Goedkoop is relatief, maar met alleen een kabel ga je je problemen niet op kunnen lossen. Als de TV inderdaad alleen S/PDIF Out heeft is dit een digitaal signaal. De 3,5 mm jack waar je naartoe wilt is analoog. Er zal dus een actieve omvormer tussen moeten in de vorm van een DAC. Een DAC heb je van een paar tientjes tot een paar duizend euro, dus op dat vlak kan je het zo gek maken als je zelf wilt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Bedankt voor je snelle antwoord. Is het apparaat in mijn link zo'n DAC? Zo niet waar moet ik dan naar kijken? Het gaat om simpel gebruik, geen professionele toepassingen. Zou ik er dan samen met een SPDIF kabel geluid kunnen krijgen?FeaR schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:10:
Goedkoop is relatief, maar met alleen een kabel ga je je problemen niet op kunnen lossen. Als de TV inderdaad alleen S/PDIF Out heeft is dit een digitaal signaal. De 3,5 mm jack waar je naartoe wilt is analoog. Er zal dus een actieve omvormer tussen moeten in de vorm van een DAC. Een DAC heb je van een paar tientjes tot een paar duizend euro, dus op dat vlak kan je het zo gek maken als je zelf wilt.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ja dat is inderdaad een dac dus daar audio kabels van je versterker op aansluitenRick-Jan schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:15:
[...]
Bedankt voor je snelle antwoord. Is het apparaat in mijn link zo'n DAC? Zo niet waar moet ik dan naar kijken? Het gaat om simpel gebruik, geen professionele toepassingen. Zou ik er dan samen met een SPDIF kabel geluid kunnen krijgen?
Het zijn speakers geen versterker, maar dat moet niet uitmaken denk ik. Dan ga ik die bestellen samen met een optische kabel. Beiden bedankt!Amdwarrior schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:28:
[...]
Ja dat is inderdaad een dac dus daar audio kabels van je versterker op aansluiten
Ja zag het rood witte aansluiting kan weinig mis gaan danRick-Jan schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:30:
[...]
Het zijn speakers geen versterker, maar dat moet niet uitmaken denk ik. Dan ga ik die bestellen samen met een optische kabel. Beiden bedankt!
Pagina: 1