Verwijderd

Topicstarter
Als student vraag ik me af hoeveel een junior web developer gemiddeld verdient? Ik kan namelijk bij vacatures niet de prijs zien.

En als er ook gemiddelde inkomens voor mediors en seniors in een lijst kunnen weergegeven worden, graag. Alvast bedankt :)!

• Bart12345
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-03-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is salariswijzer wel redelijk up to date. Ik zie daar namelijk geen junior rol in web development. Ik kom ergens uit op 2600 bruto als ik de rollen vergelijk.

Verder is dat topic in wat verdient de ICTer gemiddeld 274 pagina's lang en het zou super zijn als het hier in een topic beantwoord zou kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zou super zijn als je je niet blindstaart op een salariswijzer; afgezien van het basissalaris, zijjn er nog meer posten/kosten op een loonstrookje. Resultaat: je houdt netto meer/minder over bij basissalaris x.

En in alle eerlijkheid; het grote verzameltopic is doorzoekbaar en dat scheelt elke week losse/afzonderlijke topics zoals deze. Je geeft namelijk hier zelf ook erg weinig info over leeftijd, opleiding, ervaring, woongebied etc etc. Allemaal factoren die een salaris/antwoord beinvloeden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 14:00
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:47:
Is salariswijzer wel redelijk up to date. Ik zie daar namelijk geen junior rol in web development. Ik kom ergens uit op 2600 bruto als ik de rollen vergelijk.

Verder is dat topic in wat verdient de ICTer gemiddeld 274 pagina's lang en het zou super zijn als het hier in een topic beantwoord zou kunnen worden.
Liever 1 eindeloos topic, dan 274 aparte topics.

Blader gewoon een aantal pagina's van het grote topic door en er ontstaat vanzelf een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:58:
Het zou super zijn als je je niet blindstaart op een salariswijzer; afgezien van het basissalaris, zijjn er nog meer posten/kosten op een loonstrookje. Resultaat: je houdt netto meer/minder over bij basissalaris x.

En in alle eerlijkheid; het grote verzameltopic is doorzoekbaar en dat scheelt elke week losse/afzonderlijke topics zoals deze. Je geeft namelijk hier zelf ook erg weinig info over leeftijd, opleiding, ervaring, woongebied etc etc. Allemaal factoren die een salaris/antwoord beinvloeden.
-

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
t_captain schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:02:
[...]

Liever 1 eindeloos topic, dan 274 aparte topics.

Blader gewoon een aantal pagina's van het grote topic door en er ontstaat vanzelf een idee.
Heb ik al gedaan, en ik wordt er moe van. Zou die tijd aan iets anders kunnen besteden. Heb nog geen 1tje gezien die junior is met 0 werkervaring. Het gaat meestal om degene die wat jaartjes werkervaring hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:04:
[...]

Heb ik al gedaan, en ik wordt er moe van. Zou die tijd aan iets anders kunnen besteden. Heb nog geen 1tje gezien die junior is met 0 werkervaring. Het gaat meestal om degene die wat jaartjes werkervaring hebben.
Misschien een idee om 1 van die mensen een privé bericht te sturen en te vragen naar hun start salaris?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40

Grvy

Bot

[...]

Wat een instelling. Misschien een idee om moeite te doen als je zelf iets wilt weten? :D

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grvy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:28:
[...]

Wat een instelling. Misschien een idee om moeite te doen als je zelf iets wilt weten? :D
Het grappige is dat sommige hier reageren, maar geen antwoorden geven.

Het ligt vast aan mij, en niet aan degene die hier reageren op deze post zonder antwoorden te geven. Waarom op een post reageren als je geen antwoorden kan geven..

Ik zoek ergens anders verder.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Je zou, nadruk, ook een aantal bekende development-werkgevers je CV kunnen sturen. Dan weet je meteen of jij interessant genoeg bent om uitgenodigd te worden voor een sollicitatie. En als dat goed gaat, krijg je vast ook een salarisaanbod.

Zet dat af tegen salariswijzer (of overige sites) en je eigen verwachting en neem een beslissing of je voor het geboden salaris wel/niet wil werken.

/edit: mag ik vragen waarom dit topic al 3 maamden oud is en je 0 onderzoek/resultaat laat zien?

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2017 18:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoals ik elders ook al zei: je vraagt ons om in de toekomst te kijken en dat kan niemand.
Verder doe je zelf weinig tot niks en je verwacht veel van ons. Nofi, maar dat werkt zo dus niet.

Nomgaals, ga uit van een HBO startsalaris. Over drie jaar is dat het huidige HBO startsalaris plus een beetje. Dan heb je een goede indicatie.

Geldt ovrigens voor alle startersfuncties. Op je 29e pas een HBO diploma hebben is niet zo bijzonder als je denkt. Je MBO papiertje is iig geen donder waard, maar dat had je zelf ook al door ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb ik al gedaan, en ik wordt er moe van. Zou die tijd aan iets anders kunnen besteden.
Oh. En dan ga je mensen maar PMs sturen? Is de laatste keer dat ik op je gereageerd heb.
kezzza schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:23:
Misschien een idee om 1 van die mensen een privé bericht te sturen en te vragen naar hun start salaris?
En bedankt he.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 13:25
Het zal je een inkomen geven waar je van kan leven. In de meeste gevallen ben je nooit klaar met leren en blijft het interessant.
Meer hoef je niet te weten als je weet dat het je interesse heeft.

De reacties van jou kant geven echter geen hoge doorzettings vermogen of HBO niveau. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat deze paar post op de site niet jou representeren en ik hoop van harte dat je meer kan bereiken in het leven.

Je hebt hier genoeg antwoorden gehad die je verder helpen.
Verwijderd in "Starter salaris hbo informatica web development"

[ Voor 15% gewijzigd door gr8-jen op 02-12-2017 22:41 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
Een andere houding zou verschil kunnen maken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.