Hallo,
Ik ben nieuw in de wereld van het bouwen van pc's. toch wil ik zelf mijn nieuwe pc gaan bouwen.
Ik heb de componenten bij elkaar gezocht en het volgende zou het ongeveer moeten worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem games gaan spelen zoals csgo en pubg. Daarnaast zit ik eraan te denken om zo nu en dan een keer te streamen voor mijn vrienden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een bepaald bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een kast en ben er nog niet helemaal uit welke videokaart ik wil. Ik zit te denken aan de GTX970 maar misschien heeft iemand opties?
Ga je overklokken?
not sure yet.
iemand tips?
Ik ben nieuw in de wereld van het bouwen van pc's. toch wil ik zelf mijn nieuwe pc gaan bouwen.
Ik heb de componenten bij elkaar gezocht en het volgende zou het ongeveer moeten worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem games gaan spelen zoals csgo en pubg. Daarnaast zit ik eraan te denken om zo nu en dan een keer te streamen voor mijn vrienden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een bepaald bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een kast en ben er nog niet helemaal uit welke videokaart ik wil. Ik zit te denken aan de GTX970 maar misschien heeft iemand opties?
Ga je overklokken?
not sure yet.
iemand tips?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Prime Z270-P | € 125,- | € 125,- |
| 4 | Cooler Master SickleFlow 120 Green LED 120mm, 120mm | € 6,33 | € 25,32 |
| 2 | Corsair Vengeance CML8GX3M1A1600C10B | € 43,- | € 86,- |
| 1 | Corsair VS650 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 57,50 | € 57,50 |
| 1 | Nvidia GeForce GTX 970 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 35,99 | € 35,99 |