Het is weer bijna tijd om te gaan studeren en ik kom nu van de middelbare af en ga volgend schooljaar beginnen aan mijn HBO-ICT studie, toch kom ik er niet uit.
Op de opleiding worden de volgende specificaties voor de laptop aanbevolen:
- Netwerkaansluiting + WIFI
- Minimaal Quad-core processor
- Goede accu
- Ondersteuning van VT- X of AMD-V hardware virtualisatie extensies
- Minimaal 8 GB geheugen, liefst 16 GB
- Solid State Drive (SSD)
Toch hoor ik van ongeveer iedereen die er loopt dat je niet eens zo'n zware laptop nodig hebt en een laptop van ~700/800 euro al voldoende moet zijn, het liefst gebruik ik maar 1 laptop voor mijn studie en misschien lukt dat niet met een laptop van 800 euro omdat alles toch net iets minder soepel zal lopen, dus wil ik de afweging maken voor een duurdere laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop is alleen bedoeld voor de studie en niet voor gamen, ik heb thuis al me eigen computer gemaakt dus gamen doe ik thuis wel.
Wat is je budget?
in eerste instantie 800 euro, maar wanneer ik met een laptop van 1100 euro de studie kan afronden ben ik van plan om me budget te verhogen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
dagelijks voor me opleiding, dus niet te zwaar en het liefst heb ik 14' inch.
Ook heb ik zelf natuurlijk al gekeken en al langere tijd op de nieuwere lijn van Lenovo gewacht, hier kwam ik op de Lenovo 520S-14IKB (pricewatch: Lenovo Ideapad 520s-14IKB (80X2002RMH) Zilver)
Ook vond ik deze laptop dergelijke specificaties hebben: pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T, maar wel voor een iets hoger budget.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met het zoeken naar mijn laptop.
(dacht altijd dat computers lastig was, laptop is eig nog veel erger).
Groetjes, RiZerMan
Op de opleiding worden de volgende specificaties voor de laptop aanbevolen:
- Netwerkaansluiting + WIFI
- Minimaal Quad-core processor
- Goede accu
- Ondersteuning van VT- X of AMD-V hardware virtualisatie extensies
- Minimaal 8 GB geheugen, liefst 16 GB
- Solid State Drive (SSD)
Toch hoor ik van ongeveer iedereen die er loopt dat je niet eens zo'n zware laptop nodig hebt en een laptop van ~700/800 euro al voldoende moet zijn, het liefst gebruik ik maar 1 laptop voor mijn studie en misschien lukt dat niet met een laptop van 800 euro omdat alles toch net iets minder soepel zal lopen, dus wil ik de afweging maken voor een duurdere laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop is alleen bedoeld voor de studie en niet voor gamen, ik heb thuis al me eigen computer gemaakt dus gamen doe ik thuis wel.
Wat is je budget?
in eerste instantie 800 euro, maar wanneer ik met een laptop van 1100 euro de studie kan afronden ben ik van plan om me budget te verhogen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
dagelijks voor me opleiding, dus niet te zwaar en het liefst heb ik 14' inch.
Ook heb ik zelf natuurlijk al gekeken en al langere tijd op de nieuwere lijn van Lenovo gewacht, hier kwam ik op de Lenovo 520S-14IKB (pricewatch: Lenovo Ideapad 520s-14IKB (80X2002RMH) Zilver)
Ook vond ik deze laptop dergelijke specificaties hebben: pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T, maar wel voor een iets hoger budget.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met het zoeken naar mijn laptop.
(dacht altijd dat computers lastig was, laptop is eig nog veel erger).
Groetjes, RiZerMan