Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Als er heel veel data over dat ene irq kanaal gestuurd moet worden, kan dat wel een prestatieverlies betekenen. In mijn Asus moederbord 'gebruiksaanwijzingsboekje' staat dan ook dat mocht je genoodzaakt zijn irq's te delen, je dan het beste een apparaat met veel en weinig data bij elkaar kan zetten. NIC en Videokaart 'produceren' allebei veel data, dus als het mogelijk is kan je deze apparaten beter scheiden.
hoe zou dat zitten met geluidskaart en Vidkaart?
Verwijderd
heb in mijn systeem ook videokaart en LAN (met kabelinternet er ook op...), en kan alle online spellen met gemak op 1280 spelen...dus valt wel mee....
Bij spellen is de hoeveelheid data over de netwerkkaart erg beperkt...
Alleen als je bijv. een zooi data >200MB zo snel mogelijk over het netwerk wilt kopieren, dan zal de heftige performance er niet zijn: Komt in de praktijk dus nauwelijks voor...:)
Bij spellen is de hoeveelheid data over de netwerkkaart erg beperkt...
Alleen als je bijv. een zooi data >200MB zo snel mogelijk over het netwerk wilt kopieren, dan zal de heftige performance er niet zijn: Komt in de praktijk dus nauwelijks voor...:)
oke dan.,.. dus ik kan met een gerust hart een enorme koeler op dat ding lijmen zodat ik slechts 2 pci sloten overhoudt, me Audio en NIC zijn dan gedeeld, zou dát problemen geven? anders zal ik een koeler moeten zoeken die inclusief fan <50mm hoog is (het liefst minder ivm lucht aanzuigen...)
STEL: NIC en SBlive! gaan wel samen op 1 irq, ik heb 65mm te "besteden" dan is die alpha pep nogwat voor slotkets dan niets? dan kan ik de lucht direct me kast uit blazen dmv de handige plaatsing van dat ding... (moek alleen ffies kijken of dat qua hoogte gaat werken...)
STEL: NIC en SBlive! gaan wel samen op 1 irq, ik heb 65mm te "besteden" dan is die alpha pep nogwat voor slotkets dan niets? dan kan ik de lucht direct me kast uit blazen dmv de handige plaatsing van dat ding... (moek alleen ffies kijken of dat qua hoogte gaat werken...)
Bepaalt de fysieke locatie in je mobo dan het IRQ van een PCI device?
Ik d8 van niet nl...
Ik d8 van niet nl...
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Toch is het wel zoOp maandag 09 juli 2001 01:07 schreef Expander het volgende:
Bepaalt de fysieke locatie in je mobo dan het IRQ van een PCI device?
Ik d8 van niet nl...
Pagina: 1