Mijn vraag
Hoe zorg ik er voor dat mijn muziek niet meer onderbroken word door een random pauze?
Elke keer als ik mijn telefoon via bluetooth met mijn auto verbind en (offline) muziek met Google Play Muziek App probeer af te spelen, dan gaat het muziek op pauze. Als ik weer op Play druk, dan blijft het op Pauze staan.
Dit zelfde heb ik met Youtube (alleen als ik via bluetooth verbonden ben) en andere media spelers zoals PowerAmp, VLC, Black Player.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon : Huawei Nexus 6p.
Android versie 7.1.2 (juli 2017 updates)
Smalbandversie: angler-03.78
Build-nummer: N2G48B
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Deleting and reinstalling the Google Play Music app
2. Restarting my phone
3. Clearing updates and forcing them to reinstall
4. Clearing the cache (Multiple times) , Restarted phone
5. Force stop and restart
6. Playing in Safe Mode doesn't work either, I get random pauses, same issue
7. Deleted my phone from the car en vice versa on my phone to bluetooth pair, same issue
8. Batter optimisation turned off, same issue
9. tried 5 other music players like Poweramp, VLC, Black Player, etc. , same issue
10. Factory Reset, same issue
Het muziek speelt ongeveer 3 seconden and hier wordt het pauze gezet. Er zijn geen andere Apps geopend op mijn telefoon.
Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
Ik heb ook al een vraag gesteld op de Product forum van Google zelf (waar heel veel andere mensen het zelfde probleem hebben) maar hun reageren niet meer.
Hoe zorg ik er voor dat mijn muziek niet meer onderbroken word door een random pauze?
Elke keer als ik mijn telefoon via bluetooth met mijn auto verbind en (offline) muziek met Google Play Muziek App probeer af te spelen, dan gaat het muziek op pauze. Als ik weer op Play druk, dan blijft het op Pauze staan.
Dit zelfde heb ik met Youtube (alleen als ik via bluetooth verbonden ben) en andere media spelers zoals PowerAmp, VLC, Black Player.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon : Huawei Nexus 6p.
Android versie 7.1.2 (juli 2017 updates)
Smalbandversie: angler-03.78
Build-nummer: N2G48B
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. Deleting and reinstalling the Google Play Music app
2. Restarting my phone
3. Clearing updates and forcing them to reinstall
4. Clearing the cache (Multiple times) , Restarted phone
5. Force stop and restart
6. Playing in Safe Mode doesn't work either, I get random pauses, same issue
7. Deleted my phone from the car en vice versa on my phone to bluetooth pair, same issue
8. Batter optimisation turned off, same issue
9. tried 5 other music players like Poweramp, VLC, Black Player, etc. , same issue
10. Factory Reset, same issue
Het muziek speelt ongeveer 3 seconden and hier wordt het pauze gezet. Er zijn geen andere Apps geopend op mijn telefoon.
Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
Ik heb ook al een vraag gesteld op de Product forum van Google zelf (waar heel veel andere mensen het zelfde probleem hebben) maar hun reageren niet meer.