Vraag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een vervanger van me Samsung Note 3. Ik heb de laatste maanden last van dat ik 2 keer per week dag mijn telefoon moet opladen en soms loopt het vast. Ook wil ik valantie foto's maken en ga ik meer snapchatten.

Mijn eisen zijn:

Octa core (sneller dan snapdragon 801)
3gb ram
4g en ac wifi met 5ghz
Android 7
Goede (selfie) camera

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik veel social media (facebook, whatsapp, instagram en snapchat). Ik lees veel op tweakers en voor mijn werk veel google maps en google. Ik kijk vaak youtube op mijn telefoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo P2 Grijs€ 294,-€ 294,-
1Motorola Moto G5 Plus Zilver€ 308,58€ 308,58
1Samsung Galaxy S8 Zwart€ 625,-€ 625,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.227,58

De s8 is nu 575 bij tele2 (exc aansluit en kopieheffing kosten)

Uitgerekend ben ik voor de s8 in 2 jaar met unlimted rond de 1200 euro kwijt. Het is beetje aan de dure kant. Is er een goedkopere alternatief die ik nog niet heb gevonden en toch te bekijken waard is?

Review QNAP TS-230 NAS

Beste antwoord (via Dutchredgaming op 12-08-2017 20:49)

• ROMiJo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 16:13
Als twee keer opladen per dag het belangrijkste argument is: voor nog geen 20 euro koop je een nieuwe originele Samsung accu. Onlangs gedaan voor de Note 3 van mijn vriendin: werkt als nieuw ;-)

Alle reacties

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 16:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Je moet meer dan 2x per week je telefoon opladen?? Deze moet je even uitleggen...... Wat is er mis met een telefoon die je meer dan 2x per week moet opladen? Alle telefoons die jij hierboven aangeeft moet je met normaal gebruik dagelijks opladen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Dutchredgaming
Bullet NL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:44:
Je moet meer dan 2x per week je telefoon opladen?? Deze moet je even uitleggen...... Wat is er mis met een telefoon die je meer dan 2x per week moet opladen? Alle telefoons die jij hierboven aangeeft moet je met normaal gebruik dagelijks opladen.
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qx6z5h.png

Review QNAP TS-230 NAS

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Bullet NL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:44:
Haha, precies mijn gedachte. Zal wel twee keer per dag zijn.

@Dutchredgaming Wat is mis is de prijs waar je aan zit te denken. Er zit namelijk een flink prijsverschil tussen de door jou genoemde S8 en G5. Als je het geld ervoor over hebt, dan zou ik lekker voor de S8 gaan. Het vervelende van mid-range telefoons is over het algemeen dat ze prima hardware hebben, maar een mindere camera. Alleen de echte high-end smartphones hebben top camera's (correct me if i'm wrong)

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Dutchredgaming
BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

@Dutchredgaming Wat is mis is de prijs waar je aan zit te denken. Er zit namelijk een flink prijsverschil tussen de door jou genoemde S8 en G5. Als je het geld ervoor over hebt, dan zou ik lekker voor de S8 gaan. Het vervelende van mid-range telefoons is over het algemeen dat ze prima hardware hebben, maar een mindere camera. Alleen de echte high-end smartphones hebben top camera's (correct me if i'm wrong)
Precies dit:
Mijn technische kan van me hersenen zegt dat ik voor de s8 ga, maar mijn economische hersenen zegt dat het beetje te duur is 1200 (met unlimited alles van tele2) in totaal 2 jaar.

Review QNAP TS-230 NAS

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Precies dit:
Mijn technische kan van me hersenen zegt dat ik voor de s8 ga, maar mijn economische hersenen zegt dat het beetje te duur is 1200 (met unlimited alles van tele2) in totaal 2 jaar.
Wat duur is, is relatief. Sommige mensen nemen kinderen, dat is pas duur :+. De vraag is: heb jij het ervoor over? Natuurlijk zitten er winstmarges op telefoons en soms ben je beter uit wanneer je goedkoper zit, maar vaak lever je ook op bepaalde aspecten in. Ga er alleen wel vanuit dat goedkope telefoons meestal geen goede camera hebben (megapixels zeggen niet zoveel). Misschien kan je nog even naar de Oneplus 5 kijken? Camera was volgens mij aardig goed en detelefoon wordt hier op tweakers aardig geroemd.

• Dutchredgaming
BeToBe schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:01:
[...]

Misschien kan je nog even naar de Oneplus 5 kijken? Camera was volgens mij aardig goed en detelefoon wordt hier op tweakers aardig geroemd.
Tja ik vind het tegenvallen met de toptoestellen met minder features.

Wat je boven heb beschreven klopt, maar meestal op tweakers wordt wel telefoons genoemd die ik niet heb gezien heb.

Review QNAP TS-230 NAS

• BeToBe

BeToBe

Privacy jurist

Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Tja ik vind het tegenvallen met de toptoestellen met minder features.

Wat je boven heb beschreven klopt, maar meestal op tweakers wordt wel telefoons genoemd die ik niet heb gezien heb.
Misschien nog een handige tip, mocht je de camera kwaliteit willen vergelijken. Ik maak meestal gebruik van de camera test van GSMArena. Daarmee kan je mooi twee telefoons naast elkaar beoordelen (uiteraard meer dan 1 website raadplegen voor een echte test, maar dat is natuurlijk logisch).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:38:
Is er een goedkopere alternatief die ik nog niet heb gevonden en toch te bekijken waard is?
LG G6?

• Dutchredgaming
Ik ga er bij nemen in mijn lijstje. Alleen jammer dat ze wel de soc van vorig jaar gebruikte vanwege te vroeg uitbrengen.

Review QNAP TS-230 NAS

• swhnld
Klopt, maar je kan hem daardoor ook al een stuk goedkoper kopen, onder de 400 Euro (zie elders op dit forum in het topic over dit toestel).

• Dutchredgaming
swhnld schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:37:
Klopt, maar je kan hem daardoor ook al een stuk goedkoper kopen, onder de 400 Euro (zie elders op dit forum in het topic over dit toestel).
Goede tip, ik zal naar kijken.

Trouwens hoe vergelijk ik de snapdragon 801 met de moderne cpu?

Review QNAP TS-230 NAS

• swhnld
Er zijn vergelijkingssites voor cpu's. Bijv:
https://versus.com/nl/qua...napdragon-821-msm8996-pro

[ Voor 58% gewijzigd door swhnld op 11-08-2017 11:55 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• ROMiJo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 16:13
Als twee keer opladen per dag het belangrijkste argument is: voor nog geen 20 euro koop je een nieuwe originele Samsung accu. Onlangs gedaan voor de Note 3 van mijn vriendin: werkt als nieuw ;-)

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 09:59
Ik haak even aan, mijn Note 3 heeft na zo'n 4 jaar ook kuren.

• Dutchredgaming
ROMiJo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:54:
Ik nu de accu gekocht en verrek. In 2017 gemaakt! Ik kom misschien later in de komende maanden als toch een andere smartphone wil. Maar een extra accu is wel lekker verkoopbaar dan 1 die al 4 jaar oud is

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1