Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een vervanger van me Samsung Note 3. Ik heb de laatste maanden last van dat ik 2 keer per week dag mijn telefoon moet opladen en soms loopt het vast. Ook wil ik valantie foto's maken en ga ik meer snapchatten.
Mijn eisen zijn:
Octa core (sneller dan snapdragon 801)
3gb ram
4g en ac wifi met 5ghz
Android 7
Goede (selfie) camera
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik veel social media (facebook, whatsapp, instagram en snapchat). Ik lees veel op tweakers en voor mijn werk veel google maps en google. Ik kijk vaak youtube op mijn telefoon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De s8 is nu 575 bij tele2 (exc aansluit en kopieheffing kosten)
Uitgerekend ben ik voor de s8 in 2 jaar met unlimted rond de 1200 euro kwijt. Het is beetje aan de dure kant. Is er een goedkopere alternatief die ik nog niet heb gevonden en toch te bekijken waard is?
Ik ben op zoek naar een vervanger van me Samsung Note 3. Ik heb de laatste maanden last van dat ik 2 keer per week dag mijn telefoon moet opladen en soms loopt het vast. Ook wil ik valantie foto's maken en ga ik meer snapchatten.
Mijn eisen zijn:
Octa core (sneller dan snapdragon 801)
3gb ram
4g en ac wifi met 5ghz
Android 7
Goede (selfie) camera
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik veel social media (facebook, whatsapp, instagram en snapchat). Ik lees veel op tweakers en voor mijn werk veel google maps en google. Ik kijk vaak youtube op mijn telefoon.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo P2 Grijs | € 294,- | € 294,- |
| 1 | Motorola Moto G5 Plus Zilver | € 308,58 | € 308,58 |
| 1 | Samsung Galaxy S8 Zwart | € 625,- | € 625,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.227,58 | |
De s8 is nu 575 bij tele2 (exc aansluit en kopieheffing kosten)
Uitgerekend ben ik voor de s8 in 2 jaar met unlimted rond de 1200 euro kwijt. Het is beetje aan de dure kant. Is er een goedkopere alternatief die ik nog niet heb gevonden en toch te bekijken waard is?