Upgrade 32gb emmc

Pagina: 1
Acties:

• Egge
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over een upgrade van een laptop waar nu alleen een 32gb emmc in zit. Hier wil ik graag een SSD aan toevoegen om daar vanaf te starten. Het gaat om een HP14-AM081ND. Er is ruimte voor een HDD maar geen aansluiting. Volgens de servicemanual zou ik met onderdeel 813510-001 een HDD kunnen toevoegen. Mijn vraag is nu of dit onderdeel plug en play is of kan het ook zijn dat deze niet ondersteund wordt omdat het al om een 'stripped down' model gaat van deze laptop serie?

[ Voor 3% gewijzigd door Egge op 10-08-2017 10:01 ]

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Die link werkt helaas niet, maar je zou allicht kunnen kijken of je de laptop open kunt maken en of er daadwerkelijk een SATA stekker in zit. Ik weet dat sommige fabrikanten PCI whitelists hebben, maar ik heb dat nog niet eerder gehoord over schijven. Je zou hier dus mijn inziens gewoon een SSD of HDD in moeten kunnen zetten als de stekker aanwezig is in de laptop.

• Egge
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
De stekker is volgens mij niet aanwezig maar die komt mee met de bracket. Hierbij ook nog een foto. Mijn inziens moet de kabel op de aansluiting van HDD 1

https://goo.gl/photos/AAxxU5p6nbfCz6uQ9

[ Voor 3% gewijzigd door Egge op 10-08-2017 10:04 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Geen grap bel gewoon de HP support dan hoor je het vanzelf

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.