Persoon biedt samen met andere tweaker op mijn mining rig. Andere tweaker die het hoogste bod heeft geplaatst benaderd, hij gaf aan wel interesse te hebben maar was nog tot zondag op vakantie. Tevens komt hij ook uit Meppel wat een aardig stuk rijden is dus die deal gaat niet door (in principe denk ik dan, bied dan niet als je zo ver weg woont en nog op vakantie bent). Vanwege de omvang was verzenden geen optie.
Hier ging ongeveer een uurtje over heen. Afijn met de tweede hoogste bieder in contact gekomen, hij ging er vanuit dat hij toch wel overboden zou worden en was alweer met een andere deal bezig.
Dit schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Dan denk ik je hebt interesse in een product of dienst, je biedt erop, dan ga je er blijkbaar vanuit dat je toch wel overboden wordt en dan ga je weer met iemand anders om tafel. Neem dan op z'n minst ook de moeite om het bod te verwijderen dan belast je mij er ook niet mee.
Daarvoor heb ik hem beoordeeld, vond hij niet leuk en heeft uit wraak een negatieve beoordeling bij mij geplaatst:
In een bericht aan mij zegt hij namelijk:
Het verzoek deze negatieve review uit wraak te verwijderen. Laat het voor Jazzper80 een les zijn dat je niet luk raak op advertenties bied, dat doe je maar op marktplaats dat is vrijblijvender.
Geprobeerd met Jazzper80 in contact te komen, lijkt niet voor reden vatbaar en zegt nooit meer met mij te willen praten.
Hier ging ongeveer een uurtje over heen. Afijn met de tweede hoogste bieder in contact gekomen, hij ging er vanuit dat hij toch wel overboden zou worden en was alweer met een andere deal bezig.
Dit schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat. Dan denk ik je hebt interesse in een product of dienst, je biedt erop, dan ga je er blijkbaar vanuit dat je toch wel overboden wordt en dan ga je weer met iemand anders om tafel. Neem dan op z'n minst ook de moeite om het bod te verwijderen dan belast je mij er ook niet mee.
Daarvoor heb ik hem beoordeeld, vond hij niet leuk en heeft uit wraak een negatieve beoordeling bij mij geplaatst:
Hij spreekt zichzelf hier een beetje tegen en doet aannames voor mij dat ik zou balen dat ik geen deal had etc. Ook daar ben ik niet zo van gediend, iemand hoeft geen aannames voor mij te doen, 9 van de 10 keer heb je het fout.Ik heb op zijn veiling geboden, maar werd meteen overboden door een autobod. Dus ik zoek verder en heb geen interesse meer. Blijkbaar is dit een "rare gang van zaken" en "ging ik er vanuit dat ik wel overboden zou worden". Dat was natuurlijk niet zo, maar hij baalde waarschijnlijk dat hij geen deal had. En dat is dan een negatieve beoordeling waardig. Nou, hier heb je 'm terug hoor.
In een bericht aan mij zegt hij namelijk:
Daarbij komt dat het aan mij is om de veiling vroegtijdig te beëindigen als ik een overeenkomst heb met iemand. Ik vond de prijs wat ze geboden hadden voldoende en wilde de veiling beëindigen. Wat nou als de andere tweaker zijn bod introk, dan was Jazzper80 de hoogste bieder en dan zou hij opeens geen interesse meer hebben, dat voelt een beetje raar.Ik ging er eigenlijk van uit dat de veiling nog liep én dat ik sowieso overboden was.
Het verzoek deze negatieve review uit wraak te verwijderen. Laat het voor Jazzper80 een les zijn dat je niet luk raak op advertenties bied, dat doe je maar op marktplaats dat is vrijblijvender.
Geprobeerd met Jazzper80 in contact te komen, lijkt niet voor reden vatbaar en zegt nooit meer met mij te willen praten.
Laten we verder gewoon nooit meer communiceren, waarschijnlijk voor ons allebei beter.,