Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 888921

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik zoek eennkwalitatief moederbord voor een solid budget build pc. Er is veel keuze maar ik kan nergens vinden of dat ze build in wifi ( dus dat je geen netwerkkaarten of adapter moet kopen wel een antenne ) .
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op youtube of op google bij de specs gekeken voor mijn vraag te beantwoorden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Dat staat toch gewoon in de specificaties? Desnoods check je de site van de fabrikant. Als er niks bij staat over WiFi zit het er niet op. Anders stond het wel aangegeven.

Over welk mobo heb je het eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door .Maarten op 09-08-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263284

In de pricewatch kun je die optie gewoon selecteren. Beetje je best doen mag wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als je toch afhankelijk bent van wifi. Zoek liever een deftig pci kaartje. Kost relatief weinig maar geeft jou een significant grotere vijver om naar mobo's te vissen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op youtube of op google bij de specs gekeken voor mijn vraag te beantwoorden.
Dat zou duidelijk geweest moeten zijn... als je niet met ons deelt wat dan exact onduidelijk is kunnen wij je niet helpen.

In ieder geval voldoet dit topic niet aan de eisen die we op GoT stellen aan eigen inzet, dus gaat het dicht. Geen vraag is te simpel maar we verwachten wel dat je de moeite doet.

Let trouwens ook op: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! - dit is een aankoopadviestopic en die horen in de aankoopadviesfora.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.