Beste tv voor PS4 Slim max. 400 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximusas
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-04 09:53
Hallo,

Voor mijn broertje ben ik op zoek naar een nieuw tv scherm voor zijn PS4. Na erg veel onderzoek waarbij ik veel tegenstrijdige meningen ben tegengekomen over 50hz enz. heb ik geen idee wat nu de juiste keuze is. Weet een mede-tweaker toevallig welk scherm van max. 400 euro het beste is voor de PS4?

Ik zoek een?
Tv van 32 tot 40 inch

Wat is je budget?
Max 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen met de PS4

Wat heb je zelf al gevonden?
Na gigantisch veel over tv's gelezen te hebben waarbij mensen beweren dat 50 of 100 hz niet goed is enz. heb ik geen idee wat ik nu moet kiezen

Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens mij wil je iets met een hoge refreshsrate (100 Hz), weinig motion blur en een lage inputlag.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Maximusas schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:46:
Wat heb je zelf al gevonden?
Na gigantisch veel over tv's gelezen te hebben waarbij mensen beweren dat 50 of 100 hz niet goed is enz. heb ik geen idee wat ik nu moet kiezen
Met een budget a <400 euro valt er uberhaubt weinig te kiezen. Er zijn in die prijscategorie namelijk geen modellen te vinden met een 100hz paneel.

Word het, zoals jij aangeeft, echt enkel gebruikt voor de ps4?
Dan ben je misschien beter af met een (computer) monitor zoals b.v. dit:
pricewatch: Samsung C32F391FWU Wit

ps. zou me overigens sowieso niet al te druk maken over de refreshrate. een game als b.v. gta 5 is toch op 30 fps gecapped.

[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 10-08-2017 00:34 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pricewatch: Samsung UE40K5100AW Zwart (is ook een 49" voor €399 in de pricewatch)
40 inch voor 320 euro en nog 5 jaar garantie in ruil voor een review hier