Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18:43
'Een ander punt is namelijk dat je niet met de pijltjestoetsen over een website kunt scrollen. Daarvoor zul je dus toch weer je armen moeten strekken.'

Uit de review: reviews: Apple iPad Pro's 2017 - Pro met een grote P, voor een klein publiek

Ik zit hier gewoon te scrollen door het forum met de pijltjestoetsen op het smart keyboard van de 2017 iPad Pro hoor ;)

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Mij lukt het op geen van beide iPad Pro's. Enig idee hoe je dit inschakelt wellicht dan? :)

Andrasman

• unreal0
Hoe weet ik niet, ik heb het zelf ook niet aangezet. Maar even googlen leert dat op meerdere sites staat dat het gewoon kan. Misschien helpt het ze helemaal uit en aan te zetten? Of ligt het aan iOS 10.3.2 en is het scrollen in 10.3.3 toegevoegd :*)

Edit: nee, de update is het niet
https://www.iculture.nl/g...eltoetsen-smart-keyboard/
Puntje 3. Dat bericht komt uit april 2016 :)

[ Voor 41% gewijzigd door unreal0 op 10-08-2017 18:01 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 17:00
Sowieso gebruik ik altijd spatie op het toetsenbord voor een pagina scrollen. Maar de pijltjestoetsen werken hier ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unreal0
Gaat dit nog worden aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Ik heb er nog even naar gekeken en kan er zonder er nog meer tijd aan te besteden niet achter komen waardoor het op onze oude iPad Pro 12,9" wel werkt en op de nieuwe niet. Heb het in elk geval uit de review geschrapt. Sorry voor de vertraging :)

Andrasman

Pagina: 1