Aanleg netwerk in nieuw huis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:12
Nee, geen aankoop advies in de zin van de hardware, ik zoek naar een bedrijf dat de aanleg kan doen, dus wou ik graag horen of iemand van jullie hele goede ervaringen heeft met een installateur in de regio Flevoland.
Het gaat om bij de meterkast naar beneden de kruipruimte in, twee gaten die gemaakt moeten worden (met beleid, vloerverwarming) en kabels die dus van a naar b (ethernet cat 6) en van b naar c (speaker kabel 2x) toe moeten. compleet met wandcontact dozen.
Ik heb het ook op werkspot geprobeerd, maar de eerste reactie is van een wat vaag bedrijf met zeer gebrekkig Nederlands, gemengde recensies, en veel onduidelijkheid over de prijs (verzwijgen voorrijkosten, 50 euro per opbouw contactdoos etc.)

Ik hoop dat iemand één of meerdere bedrijven weet, bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:58

BCC

Bel de lokale installateur?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:12
Tja, dan krijg ik een lijst van 50+ grote en kleine elektrische installateurs, een aantal links openend kom ik dan op zaken als gesloten accounts, of weinig informatie verstrekkende sites.
Ik hoop op iemand die een Almeerse installateur heeft gebruikt en die deze wil aanbevelen, mijn idee was dat er toch wel Tweakers zouden zijn die dit hadden laten doen.
Ik kan zelf met mijn reuma namelijk niet best bukken, laat staan in de kruipruimte rond frummelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:58
Misschien een tip om het in vraag en aanbod te vermelden. Meestal zoekt men daar eerder dan op het forum zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
weinig informatie verstrekkende sites
Zou zeggen bel ze dan even ;)

Fixing things to the breaking point...